Jag har visst varit lite slarvig med att uppdatera
Jag har varit hos min käre vän Philip (Superphilip här på Garaget)
Här skruvade jag av halva röret och ersatte det med ett 2" med en dämpare, för ljudets skull
Efter det så skulle vi polera upp bilen ( eller rättare sagt, philip polerade bilen haha )
Detta är förebilden men som ni ser så är det världens sämsta vinkel då man inte ser hur matt den är
Såhär blev det sen, i samma vinkel
Haha ja där stack philips huvud upp. Får väl visa vad han gör
Han folierade bög kromet på min stötfångare med biltemas kolfiber film
Halvfärdigt
Nu provade jag tona rutorna med biltemas "supermörka" solfilm
Jag blev nöjd!
Sen var jag i full gång med att slipa på min front så den kunde få sig en stänk färg
Sakta min säkert (svindrygt!)
Här är det nästan klart
Det blev några lager platsprimer, några lager lack och några lager klarlack
Medans färgen torkade så passade jag på att skära ut en bit från min kolfiberfilm och sätta på BMW emblemet
Här ser man även stötfångaren Philip folierade, Tack igen Philip! Jag blev svin nöjd!
Efter färgen torkade så tyckte jag att den var lite väl ljus och skrikig färg. Jag provmonterade fronten på bilen och såg att det inte alls gick ihop!
Vad som händer med bilen härnäst är att jag tänkte be Philip lite snällt om han vill foliera hela fronten i kolfiber film. Sen ska jag dra kablar och sätta en separat knapp till spolarvätskan och köpa en reflektor till besiktningen. Sen ska jag montera mina sänkfjädrar som jag precis köpt, måla min lackskadade vinge svart och luska ut vad som är fel med tändningen då bilen knappt är körbar under 2000 varv