meanmachine motorn sitter i bilen igen och nu sitter den som den ska
blev även montering av drivaxlarna , då upptäckte vi att det inte går att montera den långa axeln utan att släppa främre motorfästet och lyfta motorn i framkant:S värkar som att det hade gått om inte oljereturen setat där
Robin hjälper till att skruva lite drivaxel lompa har sin ordinarie position
nu väntar bilen på tryckrör och avgas och så klart den omtalade folieringen som blir av inom kort
börjar dra ihop sig nu , tanken va ju att köra den 30e det sprack pga sena leveranser , nu va det rudskogen det sprack pga massa strul med lådan , hade inte riktigt räknat med att diffkransen skulle vara nitad =/ men hoppas ändå att bilen ska vara klar tills i helgen
Tackar ! , då jag brände mitt ms så har jag beställt ett vems 3.6 istället ,så när det är färdigstädat i garaget ska jag börja snickra igen och den kommer inte direkt bli sämre till nästa år . blir värre på många punkter