Nu har vi börjat svara på ansökningarna... Vi vill tacka för alla ansökningarna. För er som ännu ej ansökning har till 17/8 på er att ansöka, sedan är ansökningstiden slut. Med vänlig hälsning, Unknown Örebro
Kommer du in med cabben ? skulle vara trevlig med ännu en cab som ställer ut )
tyvär har jag ej hunnit greja motorproblemet=/
Åh fan surt ! va äre för fel ? skulle varit as gött med fler cabbar:( vilka kommer du med annars ?
förgasarinställning tydligen finns det ingen i denna örebrostad som kan ställa in en weber 32/36a=( jag kommer med bubblan saaben och ett litet roligt tillskott=) min sons lilla elbil som arangören ville att jag skulle ha me=)
Åh fan surt ! va äre för fel ? skulle varit as gött med fler cabbar:( vilka kommer du med annars ?
förgasarinställning tydligen finns det ingen i denna örebrostad som kan ställa in en weber 32/36a=( jag kommer med bubblan saaben och ett litet roligt tillskott=) min sons lilla elbil som aragören ville att jag skulle ha me=)
Okej mjo den konsten har ju tyvärr försvunnit helt verkar det som. Ska köpa mig en weber tänkte jag och stoppa på dock måste man ju hitta någon som kan lära en hur man ska gö med sakerna för att fåt rätt!
Okej bubblan gillar ja att du tar med å el bilen verkar rolig ska kolla närmare på dom ska du allt se!