Vill börja med att TACKA alla som kom i dag & vi hade riktigt fint väder & otroligt många fina bilar med mycket hög klass!
Fått riktigt mycket bra respons på detta under dagen och hoppas det var till belåtenhet för alla utsällare såsom besökare. Kommer vara ett årligt event och priser/prisbord & kategorier kommer utökas.
Hoppas alla hade en lika kul dag som vi haft och att ni kommer igen nästa år
Babbla vidare här ge gärna kritik, ris som ros och ladda även upp bilder om ni har här i tråden kommer bilder från oss i morgon.
haha ja såg många kräftor på slutet gick från förra årets med 47 utställande bilar till i år med mellan 60-65 bilar får sikta på att spräcka 80 sträcket nästa år
Tack för en trevlig dag i solen. Den började med att väckarklockan ringde klockan 4 i morse med avfärd en timme senare och så tillbaka hemma igen 21.15. Det har varit en lång men väldigt trevlig dag! Frågan är bar vem som är tröttast nu, jag eller min katt? Hon gick ut strax innan jag åkte i morse och nu har hon slocknat på min arm så husse vann nog den matchen.
Jag håller med alla som redan nämnt det mesta som kan nämnas Najs jobb för träffen och hoppas den återkommer till 2013. Tänkte lägga upp nåt videoklipp och en hel del foton...
Tack för denna träffen,slänger upp ett gäng bilder jag med senare men mest tack för att THE CREW åkte och köpte en skarvsladd bara för att jag hade glömt min hemma,ses nästa år..