Upp med bilder och filmer från träffen! Tycker att denna träff vart riktigt bra, hög standard av bilarna och nästan ingen nerskräpning! Riktigt mycket cred till er som använde säckarna!
Tycker man inte såg lika mycket fylla heller som man brukar göra så något måste ju ha hjälpt sen förra månaden! Får säga riktigt bra träff och en hel del folk alla fall
Tycker man inte såg lika mycket fylla heller som man brukar göra så något måste ju ha hjälpt sen förra månaden! Får säga riktigt bra träff och en hel del folk alla fall
måste hålla me.. riktigt trevlig träff.. riktigt fint väder osv!... ska sätta mig å gå igenom alla bilder jag knäppte under kvällen.. kommer ett album så småningom som jag kommer posta en link till här!
Var där en liten stund tyckte verkligen om att folk verkligen fattade att man inte skräpar ner och svinar sig hela kvällen. men som sagt det går alltid att förbättra något och det är att jag vill inte se folk som börnar och kör vårdslöst vid bilarna. får dom grepp om däcken och åker in i en bil eller kör över någon det är ju då polisen måste komma och det är ju då vi blir klassade som idioter.!!!
som sagt en riktigt bra träff men tycker att säkrare körning mellan bilarna skulle uppskattas både från mig och andra bilägare tror jag...
Riktigt bra träff! Kändes mycket bättre än förra! Och hoppas det bara blir bättre o bättre nu, ses på nästa träff!! Bakaxeln höll denna kväll iaf till skillnad mot förra träffen
Mycket trevlig kväll! Stort tack till den vita Silvian för uppvisningen Tyckte inte att det verkade vara så mycket skräp på parkeringen efter som det brukar kunna vara eller?