2641
Sök

Vart får jag tag på skärmar till en vauxhall firenza sl?

17 Inlägg
6 juni 2012
Trådstartare
vart kan jag hitta skärmar till en vauxhall firenza sl? har nog letat överallt snart men hittar inga. eller kan man laga dom som sitter på? (det är stora rosthål)

17 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
Firbo skrev:
vart kan jag hitta skärmar till en vauxhall firenza sl? har nog letat överallt snart men hittar inga. eller kan man laga dom som sitter på? (det är stora rosthål)

Handledare
1 481 Inlägg
2 juli 2012
jaa du...... http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=v … acat=14768

Ser rätt kört ut. Bara en annons på plastskärm.

Blir nog att knacka plåt själv och svetsa.
Senast redigerat av saab_sonett (2 juli 2012)

1 160 Inlägg
2 juli 2012
finns där någon tvillingopel till den kanske

17 Inlägg
3 juli 2012
Trådstartare
ja å den skärmen passar inte på min heller den e till en droop snoot. och att göra en själv är nog inte det lättaste när man inte har nå grejer till d, eller har gjort något sådant förut:( någon firenza blir nog svårt att få tag i men funderar på om en skärm från Viva HC kan passa???
Senast redigerat av Firbo (3 juli 2012)

86 Inlägg
3 juli 2012
Firbo skrev:
ja å den skärmen passar inte på min heller den e till en droop snoot. och att göra en själv är nog inte det lättaste när man inte har nå grejer till d, eller har gjort något sådant förut:( någon firenza blir nog svårt att få tag i men funderar på om en skärm från Viva HC kan passa???

På första anblick så ser det kompatibelt ut. Men jag är osäker. Om inte annat kan du svetsa ihop den skadade skärmen med Viva skärmen...

Rest in pieces, Lady B. (1984-2012) Mercedes 190d Cosworth
Lady B v2.0. "An old soul in a new body." 1992 MB 190E Cosworth. (Sug på den SBP!)
Daily driver: Skoda Fabia 1.4MPI -00

17 Inlägg
3 juli 2012
Trådstartare
ja det ser då lika ut på bild men tycker att det borde stå något om d någonstans, nån som bytt eller gjort något dylikt. man vill ju inte betala 3000:- för något man kunde gjort gratis heller. sad

1 422 Inlägg
3 juli 2012
Gäller nog bara att kolla england faktiskt. Lär dig känna till lite sidor liknande blocket där altermativt skrotar så kanske du kan få tag på något. Ingen vanlig bil direkt, speciellt inte här i svedala.

Sök