3283
Sök

USA Import tar väldigt lång tid?

381 Inlägg
24 juni 2012
Verkar ju vara konstigt.

Men mest av ren nyfikenhet varför i hela friden ska den till Hässleholm då den anländer till Göteborg och ska till dig?

Finns Firman i Hässleholm? Hör gärna av dig så kan ja luska lite mer alt åka dit å kolla åt dig.

Finns ingen sån import firma här vad ja vet  som sysslar med jänkare.

767 Inlägg
24 juni 2012
Firman ligger väl i grebbestad? :S

529 Inlägg
28 juni 2012
Kan berätta att idag kom min bil. Tog 77 dagar från det att jag betalade den tills den var hemma på gården, och då har den stått i sthlm 1,5 vecka. Inte riktigt så fin som jag trodde eller hade hoppats på men är ändå väldigt nöjd med köpet.
Senast redigerat av JimpeBoy (28 juni 2012)

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 241 Inlägg
28 juni 2012
JimpeBoy skrev:
Kan berätta att idag kom min bil. Tog 77 dagar från det att jag betalade den tills den var hemma på gården, och då har den stått i sthlm 1,5 vecka. Inte riktigt så fin som jag trodde eller hade hoppats på men är ändå väldigt nöjd med köpet.

Grattis iaf.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

767 Inlägg
29 juni 2012
Hur har det gått för TS med hans bil?

133 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
Jiimpa skrev:
Verkar ju väldigt konstigt att det inte gått att få tag på honom.
Hoppas det går fort nu dom närmaste dagarna då.

Uppdatera så vi ser hur det ordnar upp sig

Japp, Skall hämta bilen imorgon. Får se hur det hela slutar. hehe

940ltt

133 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
Idag levererades bilen hem till mig av importören själv vilket gjorde att affären avslutades väldigt bra tillslut.

940ltt

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 241 Inlägg
1 juli 2012
940Black skrev:
Idag levererades bilen hem till mig av importören själv vilket gjorde att affären avslutades väldigt bra tillslut.

Va bra. Hyffsat nöjd nu då?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

133 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
Vettemannen skrev:
940Black skrev:

Va bra. Hyffsat nöjd nu då?

/Benny

Ja bilen var helt okej, och jag slapp åka hela vägen till hässleholm vilket var väldigt skönt. Men jag tycker leveranstiden var under all kritik och det tror jag han tyckte själv med.

940ltt

Sök