Eftersnack: Nyköpings första bilträff 9/6!

Widing_ Ödesutmanare
10 juni 2012 · 389 Inlägg

Hejsan!

Till en början så vill jag tacka alla som dök upp! Riktigt kul!
Många som ställde upp och sladdade också, även min polare fick med min bil, slutade med punktering, haha!
Och sen lite "race" på sidan om sådär!

Riktigt glad att de inte var mycket alkohol och att soppåsarna kom till använding! Fick plocka ca 7 burkar, så det var städat och ordning, de gillas skarpt!!! smile

Nä, jag känner mig nöjd med kvällen och hoppas ni gör det också, vill inte att ni ska vara besvikna..
Tråkigt att farbror blå kom där men det är ju väntat, haha!

Om de gillas, så tänker jag börja planera för en nästa träff!
De kanske inte var den största träffen, men många tackade och sa att de var kul och trevligt så jag hoppas fler tyckte det! :-)

Vi klarade oss från regn också, kanon! Var lite kyligt men, jacka finns ju! smile

Ni som tog bilder, släng gärna upp det! Många har bett om att bli censurerade (de som stod o hade race) och regplåtar! så censurera gärna!


Ännu en gång, tackar för ikväll, eller Nyköping tackar för att ni kom och gjorde stan osäker!
Ha det bäst!

En liten Bild på hur de gick till! wink

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/522624_3591135089378_418551084_n.jpg

Senast redigerat av Widing_ (10 juni 2012)

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
stoltosmart
10 juni 2012 · 885 Inlägg

en bra träff var det

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Heed
10 juni 2012 · 72 Inlägg

Riktigt trevlig träff!
Någon som fick bild/film på min 540? Gärna när jag körde mot den vita 540 E34 smile

Jetti
10 juni 2012 · 99 Inlägg

Very Nice vart det! :-) Gillade Sierran som driftade! Någon som vet om han finns på g.org? :-)

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Flakerz
10 juni 2012 · 21 Inlägg

Riktigt trevlig träff smile
kommer lätt komma på nästa träff också smile

vart bara lite irriterad på ett gäng grabbar som stod där man körde in på parkeringen då dom sa till mig att åka och parkera på hemköp parkeringen och köpa godis bara för att jag va storväxt men det visar ju bara tecken på omognad.

Volkswagen Golf II "Der kleine Schneeball" (1991)
Volkswagen Golf IV "Blue Turd" (1998)
Maddedahlgren
10 juni 2012 · 10 Inlägg

Lite bilder från kvällen, Orkade bara censurera regplåtarna på bilarna som lekte/race'a.
Är det någon som inte tycker om att regplåten på sin bil syns, Tar jag självklart bort bilden/censurerar den.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=36451

jliskyline Team Midnight Racing
10 juni 2012 · 137 Inlägg

Riktig trevlig träff.Kommer absolut om det blir fler.Synd om min kompis som klippte en grävling på vägen hem så nu blir det stress meckande.sad

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
Tobbetdi Diesel ska man ha!
10 juni 2012 · 482 Inlägg

Kändes surt att jag inte kom, men det får bli nästa gång.. Åker ändå till nyk ganska ofta..

VW Passat Variant 4M DSG6 -13
Das Club www.vwpc.se
www.vwcs.se
CelicaMannen
10 juni 2012 ·

Maddedahlgren skrev:
Lite bilder från kvällen, Orkade bara censurera regplåtarna på bilarna som lekte/race'a.
Är det någon som inte tycker om att regplåten på sin bil syns, Tar jag självklart bort bilden/censurerar den.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=36451

kul med bilderna! trevlig träff hoppas på större uppslutning nästa gång!

fast_car
10 juni 2012 · 47 Inlägg

jliskyline skrev:
Riktig trevlig träff.Kommer absolut om det blir fler.Synd om min kompis som klippte en grävling på vägen hem så nu blir det stress meckande.sad

Ja johan de var fan synd vi klippte den jävla grävlingen sad men ja ringt tony för o se om han har tid o fixa den innan nästa lördag, så de blir lite stressigt nu sad men vafan de fixar vi ju!

Fastcar
Widing_ Ödesutmanare
10 juni 2012 · 389 Inlägg

Kul att ni verkar nöjda! smile


Flakerz, har du någon aning va de hade för bil eller så? De måste snackas med, hur är man funtad om man säger sånt?...

jliskyline, aj tusan, de lät inte så kul, men ni är väl duktiga o löser det fort? wink

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
_MaCCe_ Majestas
10 juni 2012 · 1 319 Inlägg

Jetti skrev:
Very Nice vart det! :-) Gillade Sierran som driftade! Någon som vet om han finns på g.org? :-)

jag vet vem det är big_smile

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Jetti
10 juni 2012 · 99 Inlägg

_MaCCe_ skrev:

Jetti skrev:
Very Nice vart det! :-) Gillade Sierran som driftade! Någon som vet om han finns på g.org? :-)

jag vet vem det är big_smile

Jädra filur ;D

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Widing_ Ödesutmanare
10 juni 2012 · 389 Inlägg

Vad tycker ni om att Nyköping har en till träff denna sommar??

De enda ajg tänker på, det är så mycket nu framöver och man vill ju att de ska komma mycket folk och bilar!

Men framför oss har vi ju;

- gatebil
- Midsommar
- MoM
- Action meet
och andra "stadsträffar"

Blir det för mycket eller ska jag börja spåna på en till träff?
Vi från nyköping var jätte glada att ni kunde komma, och nu när de som inte kom fått höra att det var en bra träff
så kanske fler kan komma! :-)

Men måste höra vad ni tycker! smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
Danne_nkpg Lastbilschaufför
10 juni 2012 · 257 Inlägg

Nån som har bilder att lägga upp? wink

Four Rings To Rule Them All
Jetti
10 juni 2012 · 99 Inlägg

Jag är på på en till träff!

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Maddedahlgren
10 juni 2012 · 10 Inlägg

Jag har ca 500 hundra bilder till om det är någon som saknar bild på sin bil så finns det säkert på datorn smile

jessicas
10 juni 2012 · 68 Inlägg

Maddedahlgren skrev:
Jag har ca 500 hundra bilder till om det är någon som saknar bild på sin bil så finns det säkert på datorn smile

Fick du nån bild på min subaru? smile

Maddedahlgren
10 juni 2012 · 10 Inlägg

jessicas skrev:

Maddedahlgren skrev:
Jag har ca 500 hundra bilder till om det är någon som saknar bild på sin bil så finns det säkert på datorn smile

Fick du nån bild på min subaru? smile

Nej jag tror tyvärr inte det. Ska kolla igenom bilderna ordentligt ikväll hmm

JohanRehn89
10 juni 2012 · 266 Inlägg

Var uppe o kolla, måste säga riktigt trevlig träff, nästa gång får man åka egen bil upp.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang