Jag körde med min S2a. Lite mer bilder hade varit roligt. Regnr. på plåt som endast satt bak var: SXR199. Jag körde Fredag & Lördag. Det är S2an med mörka lysen som pilen pekar på.
Hej! Har letat efter bilder på min svarta e30. Vita krysseker fälgar fram och driftfälgar bak. Vit Schmidt racing dekal på bakrutan och huven. Lite driftworks dekaler. Vit bur. Kjolpaket. Skulle du kunna kika o du har bilder på den ?
Jag körde med min S2a. Lite mer bilder hade varit roligt. Regnr. på plåt som endast satt bak var: SXR199. Jag körde Fredag & Lördag. Det är S2an med mörka lysen som pilen pekar på.
Hej. Har du bild eller film på min vinröda och svarta bmw e36 coupe? Den har reg PKB971. Hade vita fälgar fram och en schmiedmann dekal på bakre flygeln.
Åh min favoritbil! Den såg så jävla fin ut i lacken och schysst stuk på hela bilen, har en jävla massa bilder på dig Fixar det i kväll när jag kommer hem.
Om du kirrar lite bilder så lovar jag att du får åka med vid tillfälle ;-) Vill gärna se picsen!
Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776 http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
Om du kirrar lite bilder så lovar jag att du får åka med vid tillfälle ;-) Vill gärna se picsen!
Den i mitt tycke bästa bilden ligger redan på förstasidan, är dock bortrest för tillfället och har inte tillgång till bilderna förrän efter helgen igen.