Gött, ska nog köpa den nu i nästa vecka om den är i skicket han säger, blir kanon det Dum fråga kanske men hur avgör man om turbon är dålig förutom att det är dåligt klipp i bilen? missljud?
nej det står helt still just nu bara njuter av att titta på den;) haha!! men det blir kanske lite på semestern ska måla om bromsoken och sen inhandla lite plastidipp och så du då?
hehe helt rätt, den är ju för jävla fin okey, okey blir de samma färg på oken? Jaså du ska finfixa fälgarna har själv vart inne på att köra plastidipp på vinterfälgarna men har inte kommit loss än Jorå jag små fixar lite smått hela tiden, har en ny (begagnad) stötfångare fram som ska spacklas, slipas och wrappas har ju massa andra planer men ekonomin tillåter inte riktigt så man får ju ta lite i taget
hehe nej jag ska måla dom i gult är tanken eftersom jag har typ gult på fälgarna nu plastidippen ska inte användas till fälgarna utan till lite små detaljer på bilen jo en massa planer har jag också men ekonomin räcker väll inte till det också känns det som men lite småfix kan man ju alltid göra den ska ju in på rostlagning snart är tanken och det kostar ju en del
Tittade på dina bilder på bilen och kan inte säga mer än att det kommer se FETT ut med gula ok är de typ neongul som du ska ha då? med tanke på fälgarna haha de tänkte jag inte på att man kunde använda plastidippen till, har ju typ bara läst om att folk använt de till fälgar =P Kan du inte rostlaga själv eller det är för mycket som ska åtgärdas? =/
Jag tror också det kommer bli Nice med lite mer gult ;-) jag vill inte rostlaga det själv för jag vill det ska se bra ut och hålla :-) Jo plastidipp kan man ju ha till mycket kul ;-)
har du alltid haft så pass fina och klara lyktglas? dom har inte varit oxiderade/repade? hört att man kan vaxa och polera upp det fast 5 gånger? Rikligt fina bilder!!