de e tradigt när man inte hinner med de =/ ja de ligger en bit utanför men de brukar bli ett jävla ös både i helsingborg och på Hyllinges parkering (förra året va de riktigt mycket folk)
näfan =P är osäker på om jag ska gå på själva vallåkra träffen, men kommer garanterat dra ut och köra och kolla på streetrace under kvällen blev du sugen på att ställa ut din eller?
jadå det går fint men det kommer nog inte hända jätte nycket på bilen ett tag fram nu för jag ska köpa hus och då går ju såklart pengarna till det men som tur är så kommer jag nu få ett garage iallafall så man slipper vara ute och mecka
jadå det går fint men det kommer nog inte hända jätte nycket på bilen ett tag fram nu för jag ska köpa hus och då går ju såklart pengarna till det men som tur är så kommer jag nu få ett garage iallafall så man slipper vara ute och mecka
Den som ändå hade lyxen av en garageplats! En annan går och kvider för att det snart är vinter och ett mekfritt halvår väntar
Den som ändå hade lyxen av en garageplats! En annan går och kvider för att det snart är vinter och ett mekfritt halvår väntar
hehe jo det är tråkigt att ligga ute och behöva göra saker