JF skrev:09.30-10.00 pga av jobb ;(
Tea4 skrev:Det ser ut som kl. 08:00 är tiden för avfärd Någon av er som känner till om det finns en biltvätt i närheten av Hyllinge? Måste ju glänsa när man ska ställa ut
Freak1 skrev:Sweet nu jävlar en dag kvar sen en av Årets Höjdpunkter
SkylinePeter skrev:jag och supraboy är inte så morgonpigga så vi åker från uddevalla ca kl 9 och beräknar vara nere kl 12
EvoCecilia skrev:SkylinePeter skrev:jag och supraboy är inte så morgonpigga så vi åker från uddevalla ca kl 9 och beräknar vara nere kl 12Jag tar med 12:ans nyckel Så den får komma tillbaka till sin ägare
SkylinePeter skrev:EvoCecilia skrev:SkylinePeter skrev:jag och supraboy är inte så morgonpigga så vi åker från uddevalla ca kl 9 och beräknar vara nere kl 12Jag tar med 12:ans nyckel Så den får komma tillbaka till sin ägarehe he den hade jag glömt . åker ni ner tidigt?
EvoCecilia skrev:SkylinePeter skrev:EvoCecilia skrev:Jag tar med 12:ans nyckel Så den får komma tillbaka till sin ägarehe he den hade jag glömt . åker ni ner tidigt?Den har saknat dig sa den till mig, senast idag Ja, vi åker från Alingsås... tidigt... Så att vi är i Gbg innan avgången vid 08.00Jag har inget bätte för mig ändå, dessutom är jag morgon människa
SkylinePeter skrev:EvoCecilia skrev:Jag tar med 12:ans nyckel Så den får komma tillbaka till sin ägarehe he den hade jag glömt . åker ni ner tidigt?
EvoCecilia skrev:Jag tar med 12:ans nyckel Så den får komma tillbaka till sin ägare
SkylinePeter skrev:EvoCecilia skrev:SkylinePeter skrev:he he den hade jag glömt . åker ni ner tidigt?Den har saknat dig sa den till mig, senast idag Ja, vi åker från Alingsås... tidigt... Så att vi är i Gbg innan avgången vid 08.00Jag har inget bätte för mig ändå, dessutom är jag morgon människa då ses vi där nere. ska ni med till dahlis och grilla efter ( är typ 300m från träffen )
EvoCecilia skrev:SkylinePeter skrev:he he den hade jag glömt . åker ni ner tidigt?Den har saknat dig sa den till mig, senast idag Ja, vi åker från Alingsås... tidigt... Så att vi är i Gbg innan avgången vid 08.00Jag har inget bätte för mig ändå, dessutom är jag morgon människa
SkylinePeter skrev:he he den hade jag glömt . åker ni ner tidigt?