Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Jag brukar bara rösta på bilar som jag tycker är värd en hög röst... Eftersom alla har olika syn på vad som är snyggt eller ej så tycker jag det är dåligt att ge låga betyg till en bil som inte faller i ens smak.
På min ena har jag 14506 besökare o bara 81 röster. kan man väl förstå.
på nya bilen 171 besökare och 4 röster.
Vill inte folk rösta eller har alla bara blivit lata?
Bryr mig inte nämnvärt men man funderar ju vad det beror på att alla bilar i snitt får så få röster i jämförelse med besökare.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Håller med där. Tycker både det röstades och kommenterades bättre förr. Det är ju skittråkigt när man köpt nått skoj till bilen och uppdaterar glad som ett barn på julafton. Så kollar man efter nån timme och ser att man haft 50 besökare men inte en enda har brytt sig om att skriva något eller lägga en röst
Håller med där. Tycker både det röstades och kommenterades bättre förr. Det är ju skittråkigt när man köpt nått skoj till bilen och uppdaterar glad som ett barn på julafton. Så kollar man efter nån timme och ser att man haft 50 besökare men inte en enda har brytt sig om att skriva något eller lägga en röst
På min ena har jag 14506 besökare o bara 81 röster. kan man väl förstå.
på nya bilen 171 besökare och 4 röster.
Vill inte folk rösta eller har alla bara blivit lata?
Bryr mig inte nämnvärt men man funderar ju vad det beror på att alla bilar i snitt får så få röster i jämförelse med besökare.
de e väl bara till o räkna ut 4/171=0,02 typ bara ta delen av det hela så får du svaret ;D
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Grund frågan är ju varför det är så lite röster,, DET ÄR ganska lätt att svara på, Man måste ha en bil online för att man ska kunna rösta, Jag själv , tror att det beror på att många inte ids lägga upp ( eller inte har en bil ) på garaget.org och då kan man ju inte givetvis rösta.. Sen är det väl bara så att vissa inte orkar rösta...