Tanken var att bara göra det "nödvändigaste" och sen köra ett tag, men det vi ju alla hur det brukar sluta ;) Så det blir till att fixa det mesta; laga alla rost, elen ska bytas, rutor i dörrar, nya gummilister osv.... Visa mer
Jaha, det blir lite sporadiskt här och i garaget. Jobbar man på timmar vet man aldrig riktigt hur dagarna ser ut. Menmen, nu har det iaf hänt lite igen!
Fått det det mesta på motorn, fattas en tändspole och lite smågrejjer bara. Ser betydligt roligare ut med allt på
Även fått dit frontplåt och kylare, känns äntligen som det händer något igen
Joodå jag trasslar på, går lite trögt för tillfället Mycket inpassande av allt igen, sånt och annat tråkigt man inte ser på bild Har fått ta loss bladfjädrarna idag för det ena har säckat ihop rätt rejält och ska väl få hjälp med att "smida" upp dem lite igen.
Joodå jag trasslar på, går lite trögt för tillfället Mycket inpassande av allt igen, sånt och annat tråkigt man inte ser på bild Har fått ta loss bladfjädrarna idag för det ena har säckat ihop rätt rejält och ska väl få hjälp med att "smida" upp dem lite igen.
Tråkigt att det ska krångla, men gött att det går framåt iallafall
Om man har hängiga bladfjädrar kan man även lägga in något/några extra blad, så får man en avsevärt bättre "resning"
Om man har hängiga bladfjädrar kan man även lägga in något/några extra blad, så får man en avsevärt bättre "resning"
Hehe Ja, det är mycket möjligt som du säger att det behövs ett extra så det blir ordning. Vattensängs-känsla på höger bak som det är nu
Hehe Ja, det är mycket möjligt som du säger att det behövs ett extra så det blir ordning. Vattensängs-känsla på höger bak som det är nu
Hmm ... fast när du beskriver symptomen låter det ju faktiskt nästan som om du har brott på något av fjäderstålen i paketet. Du har kanske redan kollat?
Hmm ... fast när du beskriver symptomen låter det ju faktiskt nästan som om du har brott på något av fjäderstålen i paketet. Du har kanske redan kollat?
Mjo, faktum är att det var en spricka i översta bladet. Bara hoppas det håller en stund till iaf, så får man se om det blir nya paket eller luftfjädring sen. Sen såg bladen olika ut i de olika paketen så det vänstra har nog fixats till en gång i tiden med ett par grövre blad. Nu har det högra iaf smidits till och det blev väl nästan lite för bra . Men nu får bilen stå på hjulen och hänga ut sig ett tag så får vi se vad som händer. Har ju stått på pallbockar i omgångar bra länge nu.
Dags att bringa liv i tråden igen, har äntligen börjat få färg på en del saker. Kommer nog ta ett bra tag till innan hela bilen är målad eftersom den inte är prio, men bara det blir gjort så
Dammigt och mörkt! Men iaf så har äntligen lite färdiga saker börjat komma tillbaka, så nu kan ni se vad jag klurat på för lack Det är skuffluckan som ligger och "blänker" ihop med skärmarna. Hoppas det inte ser ut som skit när allt sitter ihop sen