Ni ska inte vara så oroliga gällande kunskapen. Det är inte så avancerade grejer det här egentligen. Med en vanligt fräs/svarv kan man komma sjukt långt!
Grymt bra jobbat, själv skulle jag aldrig komma på tanken med ett sånt här projekt men det är väl mest för jag saknar kunskap, ekonomiska rersurser samt maskinpark.
Ja vad kan man säga? Prem läggs, och jag kommer följa detta bygget in i minsta lilla update... Thumbs up.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Prem lagd. Tråden igenom läst. Tankar: Du måste vara en J*vel på det du gör! Inte alla som kan/kommer kunna bygga såna där motorer själv! Kommer inte klicka bort tråden förns det kommer en uppdate!
Lite lugnt har det varit. Bråkade lite med min egna konstruktion. Igår punktade jag ihop konsolen och vart ju självklart tvungen att prova den i bilen också. Ser stöddigt ut, och kommer nog hålla bra! Det ska till ytterligare en plåt för att hjälpa fjäder-tornet lite.
ja vad ska man säga... det enda man säger är.. grymt!!! ja man kan inte annat än att säga det.. så otroligt bra gjort.. man blir imponerad ända in i märgen!