Ja då va det då min tur att starta ett projekt. Har på mina tidigare bilar funderat på att lägga upp ett projekttråd men det har inte blivit av. Så nu tänkte jag få tummen ur och lägga upp det här. Bilen i fråga är en Volvo S80II... Visa mer
Hahaha! Ingen Heicofront eller 20" än i alla fall. Tror att jag ska försöka få tag i ett innertak ifrån skroten som jag kan klä om ifall det inte skulle bli bra. En del verkar klä om med nytt tyg direkt på det gamla medan de flesta river bort det gamla tyget och skumgummit. Återstår att se vad som blir bäst.
Ah, den lilla detaljen då Kommer bli grymt bra oavsett, nice subtile styling är bäst! Om nån annan som läser tråden är intresserad så ere bara att skicka ett PM
Tack! Läste på något forum (tror att det var jagrullar.se) att den kostar ca 1000 kr ny så det är ju inte så farligt. Jag är även sugen på att byta modulen runt tändningslåset men det verkar va en del att riva för att kunna byta ut den.
vart fick du tag i alacantra eller vad det heter tyget som låg på sängen.. letat efter sånt. Mvh Snygg bil och roligt med fin sjustreringar på den med riktigt snygg !