3210
Sök

BMW 740 e38 - 4:3 skärmen dör/glappar/tänds o släcks medans radion fungerar (FILM och BILDER)

Large Cap
1 816 Inlägg
15 juli 2012
Trådstartare
Ljepone skrev:
Kolla på forumet (Autopower.com).  Fanns/finns flera som upplevde samma sak/strul. Fanns även en "hur-du-går-tillväga" tråd.

Du kommer dock bli tvungen att plocka bort/isär tv modulen/enheten för att kunna åtgärda felet.

Antar att du menar autopower.se och där har jag kikat och letat men inte hittat något. Finner du trådarna igen eller om du kommer ihåg hur dom gick till väga så skulle jag vara väldigt tacksam! smile

JensDavid skrev:
Om du ska byta upp dig till widescreenskärm, köp då också en nyare GPS-dator! (du blir inte besviken=))

TV-modulen slipper du genom att koppla den ena av kablarna direkt in i GPS-datorn, då får du 16:9-bild direkt utan att behöva strula med olika tv-burkar, alternativt koda om dem. (Analog TV har vi ju inte i sverige ändå..)

Tackar för de svaret! Kan vara ett bra alternativ men just nu så vill jag helst försöka få igång min nuvarande stereo smile

680 Inlägg
15 juli 2012
hittat ditt fel? jag har en 16:9 som strular i min allt funkar med bilden rullar

Sök