haha ja. Var som ett litet barn på julafton första turen. Nu sitter jag bara och väntar på att magnaflow ljuddämparen ska komma på tisdag så jag kan snickra ihop det Planen är väl att bygga liknande detta fast med bara 1 dämpare hehe
Jag är imponerad, tyckte nyss det var jag skrev till dig att vi hade besiktning samma dag med våra projekt. Och då var ju din helt original :p Lycka till med pärlan
Jag är imponerad, tyckte nyss det var jag skrev till dig att vi hade besiktning samma dag med våra projekt. Och då var ju din helt original :p Lycka till med pärlan
Är ganska precis 4 veckor sen. Gått undan haha Hur går det med din? gick den genom?
Är ganska precis 4 veckor sen. Gått undan haha Hur går det med din? gick den genom?
Ja den gick också genom, efter en ombes. Blev ganska förvånad över att man kunde besikta med bara ett lossat tryckrör, trodde aldrig det skulle gå, men han flinade bara när han öppnade huven, så frågade han om den gick bra med röret på plats :p Hur som helst så har jag fått dit 7mm element i pumpen nu och det blev bra fart i maskin!
Idag så har jag bockat till en plåt som jag sätta diverse mätare i. Vattentemp Oljetemp Oljetryck Vippbrytare för huvudström samt vippbrytare för elfläkten.
Tog även en tur med Fredrik så vi kunde filma lite. endast grenrör på nu. Kommer bygga avgas imorgon:) se och njut http://www.garaget.org/video/126030
Trevlig video! Du knapp hinner att gasa att du måste bromsa, snabb den är. Smakligt ljud.
Jodå den rör på sig ganska rejält haha:) Smaskigt ljud i högtalarna möjligtvis när man får välja ljudnivå själv! I bilen är det inte så smaskigt Kommer nog upp ett klipp till imorgon när avgas delen är klar:)