3624
Sök

Rubba/Polera/Vaxa För första gången, tips?

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
2 augusti 2012
Golf2freak: Håller inte med om att en rubbing måste lämna repor. Har testat och vet att så behöver det definitivt inte vara.. smile. Det beror isåfall på tex fel medel, fel teknik eller fel trissa.. Kör Ultimate Compound på riktigt mjuka trissor nångång å kolla om den GÖR repor.. smile

538 Inlägg
3 augusti 2012
De är möjligt, men kollar man noga så är de ytterst små repor, iaf dom bilar ja har polerat:)

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
3 augusti 2012
Golf2freak: Jo att man kan få det stämmer ju men ville bara få fram att det inte är ett måste att det blir repor.. testa uc som sagt på mjuka nångång.. Att köra en rubbing "skadefritt" gör att man minimrrat risken för hologram osv å ger en högre glans. smile

285 Inlägg
3 augusti 2012
Har gett mig på det lite men inte riktigt nöjd, vågar inte ge mig på det för hårt heller, Men det duger så länge.
Kommer troligen bli att lämna in den till proffs sen.

en satans jävla Volvo.

538 Inlägg
3 augusti 2012
Larpa skrev:
Golf2freak: Jo att man kan få det stämmer ju men ville bara få fram att det inte är ett måste att det blir repor.. testa uc som sagt på mjuka nångång.. Att köra en rubbing "skadefritt" gör att man minimrrat risken för hologram osv å ger en högre glans. smile

Nej de är klart, och de kan ju som du sa tidigare att de beror lite på vad för teknik man använder:)
Ja jag ska prova de få se om de blir nå bättre!
De kan ja tänka mig, och hologram är ju inget man nå gärna ser efter att man polerat bilen-.-

Sök