Vill inte hacka på något men, kan inte alla sluta i att spekulera i vad i motorn som kan ha påverkat detta, Att köra en bill till det yppersta samtidigt som man har en mobiltelfon i handen som man skall starta på exakt samma tid varjegång?!?!? Sedan så skall du trycka av den på exakt samma 100del när mätaren passerar 100 på din analoga hastighetsmätare. Tilläggas bör väl också sägas att Fords hastighets mätare på dem gamla modellerna är allt annat än pålitliga. Tycker att det säger sig självt. Säg att du tryckte av en halv sekund för sent vid starten och en halv sekund för tidigt vid målgång, och att din "gamla" tid var 13 blankt så skiljer det bara en halv sekund på tiderna. Denna halva sedkunden kan du ju ha förbättrat i växlingar eller i en rakare körbana. Att sedan luftfiltret och kylan gjorde ett par hundradelar kan jag hålla med om. Men jag tycker att vi kan avsluta dialogen om tiden.
Men iaf jag vill gärna se bilder på hur du har placerat luftfiltret, har en vän som bygger om en Eskrot just nu!
MVH
Christoffer
Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!