Vilkeg jävla bygge :-) riktigt duktig är du. Får man fråga vad du fick ge för motorn?
Tackar så mycke motorn har jag byggt ihop själv och köpt alla delar och lämnat iväg allt för bearbetning och balansering men motorn från början köpte jag hos jb för 8000:- men de e bara blocket som jag har kvar från motorn
Vilkeg jävla bygge :-) riktigt duktig är du. Får man fråga vad du fick ge för motorn?
Tackar så mycke motorn har jag byggt ihop själv och köpt alla delar och lämnat iväg allt för bearbetning och balansering men motorn från början köpte jag hos jb för 8000:- men de e bara blocket som jag har kvar från motorn
nu har bilen varit hemma från lack i ca 2 veckor så nu börjar de hända lite grejer
bilen hämtad från lack
blästrat och målat framvagnsbalken och satt dit nya bärarmar
fick tvättat rent motorn ordentligt
slipat in kolvringsgapet
veven i och med sputtrade S60R lager i
alla kolvar på plats och vatten och oljepumpen med.
alla bilder för denna gången. just nu väntar jag på toppen som de e sagt så ska den vara klar imorgon. håller även på att göra egna adapterplattor till mina S60R ok fram, kommer nog bilder på de med ska också ta tag i mina fjäderben som jag ska ha fram, de blir öhlins stötdämpare fram med egna coiloverben
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P