Tjenare, ska få min farsas Audi 100 Avant 2,3E -1994.
Det ända som är trasigt på bilen är motorn, så vi har köpt en ny motor. Hittade en för 5.000 Den gamla motorn hade gått nästan 27000 mil och den nya har gått ca 16000 mil. Dock av årmodel -1993.
Jag tänkte bara om ni har några tips på vad man kan göra med bilen? Vill lägga max 10.000 Tänkte fixa så den blir mer stilren.
Tänkte bara fråga, om det är mycket jobb att sätta på ett kjolpaket? Är det bara att ta bort originalet och sätta på det nya, eller behöver man spackla och hålla på?
mycket jobb eller ej beror på vem du frågar en sak du bör tänka på är att dom flesta kjolpaketen aldrig är "bolt on" fast tillverkaren påstår det, brukar jämt vara något man måste fixa och trixa med innan det sitter perfekt. men har du inte tummen mitt i handen är det inget större problem.
det gör en jäkla skillnad! såg att du skulle byta växelspaksdamask, har du hittat någon? jag fick tag i en kille via blocket som sydde upp nya i skinn, man skickade bara in plastramen så sydde han en ny.. kostade runt 400,- men det var värt vartenda öre tycker jag!
ett enkelt tips, lacka den kromade listen runt grillen mattsvart. men låt ringarna vara kromade!
En fåga angående vita blinkers. Vart får man tag på sådana? Köpte du dina via internet eller? Har nämligen en a6 -95 som skulle behöva en tillsyn för att få bort den där gubbiga känslan man får när man ser den. Annat är förvisso också under projektion, men just dom vita blinkersena undrar jag vart jag får tag på?
En fåga angående vita blinkers. Vart får man tag på sådana? Köpte du dina via internet eller? Har nämligen en a6 -95 som skulle behöva en tillsyn för att få bort den där gubbiga känslan man får när man ser den. Annat är förvisso också under projektion, men just dom vita blinkersena undrar jag vart jag får tag på?