hade tänkt o fräscha till crxen som nyligen är inköpt. köpte den av scoore här på G.org. ska ha bilen o övningsköra i och även när jag får kortet bilen i sig är inte speciellt fräsch men de sitter redigt med godis på den, så som lättat svänghjul, 6puckad sinter, steg 3 koppling, shortshift, racekat och catbacksystem hade tänkt o fixa karossen me nya skärmar och laga trösklarna med nya plåtar, bakskärmkanterna och få bort all rost o sedan in på lackering dit med nya fälgar och coils samt ljudsystem o sen behålla putsen så gott som det går
just nu har jag monterat stol och skrapat mattorna fram o under baksätet och hade tänkt slänga på lite svart färg o sen i med durkplåt. även köpa snap-off, mockaratt och svarva längre växelspak o på med ny knopp
Ja juste det sa ni ju på plats haha!! minnet är bra..men kort
B16 swap gör du HELT rätt i!! sälj motorn sen bara och inte skrota den Den har ju gått ca 17500mil och är i svinbra skick,och sen ventilkåpan också!! OJOJ
Härlig första bil ! Fan.. skulle köpt en crx själv.... Jaja, nu är det som det är! Lycka till med den!
cleana som fan det finns en crx -88 på blocket för 3000 just nu, de enda som inte funkar e motorn, och då e de ju bara o köpa en b16 eller d-serie serie mortor o hinka i, då har man en crx för under 10 000 o lite jobb såklart tackar! hoppas du hittar en till rätta pris
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=38312 bilderna jag lägger upp i projekttråden fuckar ur så kolla albumet ist p.s ska beställa skärmar samt fixa plåt till underdelen av tröskeln och aluminiumdörrsidor o fixa pengar till bur