Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Efter att ha tjötat lite med SRD så tänkte jag att under bilen nog var lämpligast att placera pumpen, då den lever om som tusan tydligen.
Måtta till en plåt o svetsa fast två pinbultar. Jag la en 5mm polyeruthan bussning emellan, det borde ta bort lite vibrationer.
Svetsade fast lite muttrar
Fyra stabila gummikuddar. Pumpen kommer hänga upponer sen, därför jag svetsat allt på ovansidan, det ska vara lättmekat.
Efteråt så plockade jag isär allt, blästrade, zinkade o tillslut hammarlackade jag plattan, tog inte några bilder dock. Bilder kommer förhoppningsvis imorn på färdigmonterad version. Får hoppas regnet håller sig undan
Det där me avgasröret är en plojbild Det riktiga systemet kommer gå utmed sidan på bilen och sluta precis framför bakhjulet. Avgassytemet måste passera den bakersta raden av stolar i bilen.