jo mazda 6 är ju relativt billiga in köp därför blir man ju sugen men samtidigt så är focusen med billig och går billigare men troligen inte lika pigg/rolig att köra. visst rostar ford med men tro mera på focus är bättre i rost skydd än mazda i det här lagret även om dom säker blivit bättre nu men då är det andra pengar vi snacka om har kollat på toyota med men dyra tycker jag i alla fall för min budget
Min far har haft sin mazda 6 kombi 2.3 motorn (170hk) -05 sen 2007, o den har inte ett spår av rost, reperationerna är väldigt billiga, bose stereon är härlig. Det ända är att den bullrar ganska mycket.
Jämför bilen med vilken standard bil tex aston martin DBS V12 så ser du att mazdan inte är prisvärd eller ett bra val då kvaliten är högst bristfällig på mazdan medans på en aston får man skruvarna åtdragna från fabrik det får man ofta göra själv när man köper mazda. SKA JAG FORTSÄTTA?
Jämför bilen med vilken standard bil tex aston martin DBS V12 så ser du att mazdan inte är prisvärd eller ett bra val då kvaliten är högst bristfällig på mazdan medans på en aston får man skruvarna åtdragna från fabrik det får man ofta göra själv när man köper mazda. SKA JAG FORTSÄTTA?
Jag antar att du haft 15 olika mazdor så du har egen erfarenhet a det För ingen jag känner harhaft något problem av det. Det är som sagt rosten o bullersomär negativt
Jag antar att du haft 15 olika mazdor så du har egen erfarenhet a det
Nej det räckte med en sen gick jag över till Aston då jag fick nytt jobb och insåg att man ville inte fara runt i något söderrostat med lösa skruvar. Bilen börja skaka utav helvete. En av bultarna som höll fast motorerna var helt försvunnen efter bara 5 k mil. Astonen har snart rullat 30000 mil utan att motorn lossnat så i fortsättningen så åker jag helst Aston om vädret tillåter annars blir det A6:an eller Jaguaren alt Volvo FH16