3272
Sök

Bilskojare ifarten igen (STHLM) lång historia

Bygger BMW ///M Touring
1 152 Inlägg
8 augusti 2012
turbotoken skrev:
Och jag säljer endast till Svenskar

ph3w skrev:
Man ska akta sig för att köpa bilar av araber, min pappa är bilhandlare och han har gjort sina misstag :p Man kan få bilen i nyskick men dagen efter så kollapsar motorn wink

Men alltså är ni seriösa när ni skriver sånt? Hur dum i huudet får man vara igentligen?
Jag är inte arab men är från mellanöstern och har aldrig stött på någon som tänker som er (tur det kanske)

Vad skulle du/ni säga ifall jag var intresserad utav din bil och på plats märker du att jag är en "blatte"??
för du skulle aldrig märka av att jag inte är svensk över telefon wink

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....

Muttley
8 augusti 2012
PITSTOP skrev:
turbotoken skrev:

ph3w skrev:
Man ska akta sig för att köpa bilar av araber, min pappa är bilhandlare och han har gjort sina misstag :p Man kan få bilen i nyskick men dagen efter så kollapsar motorn wink

Men alltså är ni seriösa när ni skriver sånt? Hur dum i huudet får man vara igentligen?
Jag är inte arab men är från mellanöstern och har aldrig stött på någon som tänker som er (tur det kanske)

Vad skulle du/ni säga ifall jag var intresserad utav din bil och på plats märker du att jag är en "blatte"??

Om de inte kan bra svenska så är varan redan såld hos mig nu mer. Orkar inte hålla på och försöka prata med de ens. Om de är som fu säger att de kan bra svenska så skiter jag i om de så är från mars.

Bygger BMW ///M Touring
1 152 Inlägg
8 augusti 2012
tkd_rille skrev:
PITSTOP skrev:
turbotoken skrev:

ph3w skrev:

Om de inte kan bra svenska så är varan redan såld hos mig nu mer. Orkar inte hålla på och försöka prata med de ens. Om de är som fu säger att de kan bra svenska så skiter jag i om de så är från mars.

Ja men där förstår jag för jag gör nog samma sak när de ringer och inte vet vad själva säger och frågar smile
Men att säga/skriva som inläggen ovan att MAN SKA VARA SVENSK FÖR ATT KÖPA är ju helt störd.

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....

80 Inlägg
8 augusti 2012
PITSTOP skrev:
turbotoken skrev:

ph3w skrev:

Formulerar om mig då smile

Varje gång ja lagt ut en Merca eller BMW på blocket går min telefon varm och får svar ifrån någon ja inte kan uttala namnet på " jak köpa din bil du få 5000 " när ja lägger ut den för 20-25 000 kr då är det inte så kul att var o varannan heter Mohammed , Ali Asmed ( gärna samma person )

1. Köpte en Mercedes c220 från en kille i Södertälje enligt han va bilen nybesiktigad och skattad .. kollade upp bilen närmare när ja kom hem då ja tyckte de va fel på bilen . slog upp på transportstyrelsen , kollade de såg bra ut så ja gick o kolla chassi nr och det var ett helt annat och idioten hade bytt plåtar och bilen visade sig vara stulen . Killen var från Irak eller Iran

2. Köpte en Cheva Van av en kille som va från Gambia och de va den bästa affären ja nånsing gjort betalade 5500 kr och sålde den vidare för 23000 ett par v senare enda negativa att de dröjde 1 vecka innan han skicka in papprena

Därför sa ja att man oftast kan bli lurad det gäller av svenskar med men många bilskojare/bilhandlare är av utlänskt ursprung tyvärr

7 394 Inlägg
8 augusti 2012
det är inte bara "blattar" som är otrevliga,, skulle köpa en en granada här i krokarna,, skulle vara hyffsad å FIN recaro inr, den jag var intresserad av wink mern på plats såg jag skavanker som jag givetvis påpekade,, då började fanskapet gapa åskrika om att jag skulle minsan hitta en bättre å det finns inga, hmm sa jag lugnt,, jag har 3 st inr  hemma,, men trodde denna skulle vara finare för att byta ut i min bil,, då vart idioten skogstokig,, å jag drog då några andra killar dök upp,, kändes MKT obekvämt

Trucker
2 710 Inlägg
8 augusti 2012
bobafett skrev:
ph3w skrev:
trippelturbo skrev:

HAHA, då backar dom! wink O ännu roligare om man kan prata lite aggresivt som juggarna gör big_smile

tror inte det har så mycket me att göra att det araber....inge rasisstisk här...då lär denna tråd låsas...men förstår hur du menar då jag jag jobbat många år på olika bilfirmor....

Jag är själv kurd, men jag vet vad han menar med att man ej ska göra affärer med araber!
Vissa är ju fan otroliga!!

Sen finns de ju såna som mig big_smile

Fart missbrukare

8 883 Inlägg
8 augusti 2012
Låser och hänvisar till bloggen!
Vill även upplysa om att det inte är tillåtet att skriva ut namn och telenummer

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök