3621
Sök

Skruvat.se funkar inte?

146 Inlägg
8 augusti 2012
Trådstartare
Hejsan, tänkte beställa fälgar och däck ifrån skruvat.se

har samlat ihop det jag ska köpa, dock så funkar det inte att beställa, kommer inte upp något betalsätt. Så då står det att jag inte  har valt något betalsätt. Någon som har samma problem?

Kan även passa på att fråga, hur funkar det när man beställer från skruvat? är det snabb leverans? håller dom vad dom lovat etc?

Har hört endel dåligt om dom

Mvh

904 Inlägg
8 augusti 2012
Jag beställer en gång i veckan minst från dom snabbt å enkelt kommer hem till dörren kan ju va nåt fel på deras hemsida just nu man vet ju aldrig

AUTOTECH S60 power

146 Inlägg
8 augusti 2012
Trådstartare
Okej, det låter ju bra då smile

Forummoderator
26 351 Inlägg
8 augusti 2012
Säker på att du inte har missat något att bocka i då? Nån "jag godkänner" eller liknande?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

146 Inlägg
8 augusti 2012
Trådstartare
Yes, det är jag hundra på

146 Inlägg
8 augusti 2012
Trådstartare
kika in på hemsidan ngn och se om det funkar för er , utan att beställa något nu ! big_smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
8 augusti 2012
Beställde därifrån tidigare dag (vid lunchtid), var inga problem då.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

C20LET
1 041 Inlägg
14 augusti 2012
Till er som skall beställa på skruvat.se
Läs på lite sitter o mailar fram o tillbax pga att de skickar ut fel saker gång efter gång

Hejsan

Jag har gjort en beställning 2012-08-06
Mitt Ordernummer: 2-----

Jag beställde då följande saker

1st 94494 Vajer, parkeringsbroms ((Beställningsvara))

1st 48730 Leather Care Lädervård 500 ml ((Finns i lager))

1st 44557 Microfiberduk 3 st ((Finns i lager))

4st 83580 Akrylfärg, Blank Svart 500 ml ((Finns i lager))

1st 29546 Sprayfärg, läderklädsel ((Finns i lager))

Det blev totalt 1059.74kr som jag betalade samma timme då jag beställde
direkt när jag fick fakturan via klarna faktura.

Ni skickade mig ett mig ett mail 2012-08-12 att min order är på väg!!!
Då skulle ni efter 6 dagar skicka mig följande utan handbromvajern

1st 48730 Leather Care Lädervård 500 ml ((Finns i lager))

1st 44557 Microfiberduk 3 st ((Finns i lager))

4st 83580 Akrylfärg, Blank Svart 500 ml ((Finns i lager))

1st 29546 Sprayfärg, läderklädsel ((Finns i lager))

Idag 2012-08-14 alltså två dagar efter får jag ett sms att jag skall hämta ut mitt
paket/orden, jag hämtar ut den o det var ett litet paket som ineehöl luftmassemätaren till en okänd bil
istället för dom grjerna jag har bestält o betalat för!!!

Jag Försökte ringa er 2012-08-12 men ni svarar ej, jag mailade er o ni skulle höra av er men inget svar av er där heller.
Min bil skall in till bilprovningen den 20:de agusti o tills idag har jag inte fått varken handbromsvajern eller resten av beställningen
som redan är betald o klar.

Det är inte första gången ni skickar fel vara till mig, förra gången skickade ni iväg fel växelådsgivare till hastighetsmätaren o där sa jag inget för den
kostade ca 150kr o jag behöll den för jag orkade inte sitta o maila fram o tillbax för jag har inte tid för sånt.

Nu händer det samma sak fast ännu värre hela min order splittras o ni skickar saker som jag inte har beställt.

Som sagt Min bil skall in till bilprovningen 2012-08-20 alltså om 6 dagar om ni fortfarande kan lösa det snabbt så jag får min handbromsvajer
o resten av orden så jag kan skicka tillbax luftmassemätaren jag har fått av er, annars kan ni annullera min order o jag kräver tillbax mina pengar
för enligt er skall man få grejerna mellen 3-10 arbetsdagar.

Tack för snabb svar
MVH

Vi tycker olika vet jag, that's it

146 Inlägg
14 augusti 2012
Trådstartare
Fyfan, vilka idioter, jag satt och läste lite. Såg en jävla massa skit. Du är inte den första tydligen som fått fel saker när dom förskottsbetalat där

C20LET
1 041 Inlägg
14 augusti 2012
fr0lle skrev:
Fyfan, vilka idioter, jag satt och läste lite. Såg en jävla massa skit. Du är inte den första tydligen som fått fel saker när dom förskottsbetalat där

Jag blir så arg för jag har bara 6 dagar kvar o sen måste min andra calibra in till bes o jag har ingen handbromsvajer.

Hoppas att de löser det på ett bra o snabbt sätt, annars det här är min sista gång hos de helt enkelt.

Vi tycker olika vet jag, that's it

Sök