transporter du har helt rätt med det men finns inte många på blocket med rätt färg och utrustning fan.
Jasså vet ej har ingen koll på de har bara set en antal som var biliga . har en kompis som har en men han köpte frabriks ny för typ 370 000 tycktr det är fan för mtk pengar för en sån bil. Inom ett år så kommer man tappa 50 000kr minst.
Heheh ja kanske inte rikti beror på vad man gillar . Jag är inget vidare Automat fan faktist gillar mer växla själv . Man få så mkt mer kännsla än bara sitta där och låta den växla själv :p
Heheh ja kanske inte rikti beror på vad man gillar . Jag är inget vidare Automat fan faktist gillar mer växla själv . Man få så mkt mer kännsla än bara sitta där och låta den växla själv :p
Därför som man kör i det manuella läget ? Missat DSG-lådorna helt och hållet ?
Nä jag har inte missat de utan gillar inte rikti de vist där är bra ljud o härlig kännsla med kickdown men endå . Det är roligare köra med manuel tycker jag .
Nä jag har inte missat de utan gillar inte rikti de vist där är bra ljud o härlig kännsla med kickdown men endå . Det är roligare köra med manuel tycker jag .
DSG-lådan är en manuell låda med automatiska kopplingar. Du har ingen koppling som du styr med foten, men du kan fortfarande köra lådan manuellt. Både med paddlar och med spaken, förstår faktiskt inte vad folk har emot den för den är helt otrolig! Ljudet vid växlingar är mysigt med, men det är ju bara en liten bonus i jämförelse med alla andra fördelar !
Ja men trycka på padlarna och knuffa spaken fram o tillbaka är inte ritki samma sak som växla rikti manuel låda Jag har inget emot den så du har trolligen missförståt mig men det är bara så jag gillar inte den LJudet vid växlingar är mysig det kan jag hålla med om oh det blir snabbare växlingar än med manuel men men endå det är smak saken