hehe kände att det var dax att uppdatera lite;) har börjat lacka delarna till motorn! fick byta färg en gång, var inte nöjd med den första! men nu är jag sjuukt nöjd!
Finns det någon snäll motorfantast som kan tipsa mig om hur jag kan lösa detta problem?
Ja nu finns det inte mycket mer att göra förens jag har fått tag på en tööbo;) Då ska det fan beställas delar! Som tlx : Grenrör,Kamaxel,mätare,ic,luftfilter m.m!
Om den inte har gått av så långt in så kan du svetsa på en mutter Annars kan du borra upp med 10mm borr och fylla hålet med kemisk alu eller svetsa igen hålet och borra upp nytt hål och göra nya gängor
Om den inte har gått av så långt in så kan du svetsa på en mutter Annars kan du borra upp med 10mm borr och fylla hålet med kemisk alu eller svetsa igen hålet och borra upp nytt hål och göra nya gängor
Jo lite synd är det att det var så långt inte! Men är det inte aluminium ?
Jo det är aluminium.. Men det är ju inga problem att svetsa aluminium Men börja med att försöka borra ur bulten. Och använda dom gängor som redan finns
Jo det är aluminium.. Men det är ju inga problem att svetsa aluminium Men börja med att försöka borra ur bulten. Och använda dom gängor som redan finns
nja, när amn inte har tillgång att svetsa allu så är det lite träligt. men tror jag borrar ur helt och gör nya gängor:P