Hittade ett par gamla bilder sen 2 vintrar sedan tror jag det är, när jag letade bilderna jag tänkte jag skulle ladda upp
Jag har ju råkat vunnit lite pengar som jag tänkte jag kunder spendera på min dyrgrip.
Var faktiskt 1 ifrån 16mille också, men vem trodde ens man skulle vinna och gå plus alltså..haha
Takluckan på min GTi har verkligen konstig rost, eller ja hela bilen är ju i rätt risigt skick.. För å vara en Jämtlandsbil, ägd av enbart 4 jämtar innan mig.
Har en polare som håller på och skrotar ner en rätt vandaliserad Jetta mk1 GLi den hade en taklucka, egentligen är jag inte intresserad av en vanlig taklucka som enbart går att slänga bak, jag vill ha TILT
Vad behövs för tilt då? Jag ska nog ha nämnt det tidigare men jag tar det igen.
Audi 80 innan typ 86 den där kantiga samt Scirocco mk2 , dom kan tilta dom rackarna.( med hela mekanismen då)
Hade köpt en från en Audi 90 cupé men den kastade jag när Mormor och Morbrors hus såldes för den var bara ivägen och allt var det var just då.
Tanken nu är iaf att Golfen ska besiktas, och jag ska nog ge den nya skärmkanter bak så breddarna sitter fast iaf samt kanske nya bakvagnsinfästningar som den har fått på "Bra och veta" i 4 år
Har iaf beställt nya topplagringar till Golfen från Bolt-Action.nl
Ska byta generator, höja den och kasta på vinterdäck så jag kan ta mig till min vän Forss så vi kan inspektera lite vad jag behöver för plåt för och hotta upp den lite iaf,
Funderar även på att lackera mina RSare vita, jag hade jättegärna sett att bilen blir vit igen..men det får vi vänta med något år till