Eftersnack: Västerås-träff #3 25/8

CarpeDiem German Engineering
26 augusti 2012 · 9 083 Inlägg

Sjukt bra träff med många trevliga människor och massa fina bilar på plats.

Hoppas att man får se massor av bilder smile Tack till arrangören för kvällen smile

Senast redigerat av CarpeDiem (26 augusti 2012)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
26 augusti 2012 · 3 929 Inlägg

Mycket bra träff som alltid! Gillar Hälla träffarna, mycket bra träffar smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Drift-is-the-shit
26 augusti 2012 · 548 Inlägg

Nyss hemkommen mer eller mindre! Tackar för året 2012, kul att se att de var lite blandat folk som tittade runt tidigare på kvällen! :-)
Tyvärr efter runt 23.00 var det mest "drägg" kvar, så rullade mot Enköping runt 23.30

Grymma bilar i ringen tidvis, kul och underhållande att se! Sen finns det alltid folk som överskattar sin förmåga, ingen nämnd ingen glömd ;-)

Polisen var på plats och gjorde ett grymt jobb tycker jag, får hoppas att trenden håller i sig om alla sköter sig!

Gonatt!

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Andreas-
26 augusti 2012 · 247 Inlägg

Tack för en trevlig kväll! Några bilder hittar ni i min blandade träffbilder 2012 mapp: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved
Kommer bilder från buset imorgon smile

Evikman
26 augusti 2012 · 114 Inlägg

Grym träff!
Mina bilder laddas upp imorgon smile

BMW E36 2JZ (1993)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
26 augusti 2012 · 419 Inlägg

coolcoolcool


Säger bara till mina vänner som inte följde med att dom missade något mega stort event....

Och vilken JEVLE smockfull parkering......!!!


Men höjdpunkten va för min son att få träffa Gumball Saba med den Vit  folierade Ferrarin det fick honom till att sova sött i framsätet....

Och framför allt vilken ordning det va, det va ju nästan som om dom rullat ut Röda mattan när man gled in....



Tråkigheter på vägen hem men det fixades ganska snabbt av en erfaren mek (oljud höger bak brustna bult i spacer plattan) efter lite däcksvärta utanför köpcentrat......
Så det blev pisspaus o mek en stund......



Väl möt och tack från mig och min Co-pilot "Junior"

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
26 augusti 2012 · 5 092 Inlägg

bra träff som vanligt smile tyvärr dog ena basen i Gävle tidigare under dagen plus att man fick en liten böter 500 meter innan Hälla hmm Men men kanon bra träff & kändes riktigt skönt att ha bilen på special parkeringen även fast den mest fick stå smile

Någon som ändå fick någon rolig bild får gärna hojta till smile

Ser fram emot 2013 års västeråsträffar!

Senast redigerat av Piratstikin (26 augusti 2012)

bihra Fotograf
26 augusti 2012 · 142 Inlägg

Trevlig träff som vanligt, mina bilder kommer upp såfort jag har gått igenom dom.

wadde Tryck och pys-åka
26 augusti 2012 · 884 Inlägg

Var en trevlig kväll.
Upplevde det hela som mycket mycket städat och ordnat faktiskt.

Det enda var att ni som stod i burnrutan absolut ville stå framför betongsuggorna istället för bakom.
Kändes sådär, varav iaf jag fega lite med brännandet.

Men en liten incar-snutt kan jag bjuda på ändå rå:

http://www.garaget.org/video/126893

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Mfive
26 augusti 2012 · 1 393 Inlägg

STOR eloge till Griffin, Jocke, Johan mfl. Mycket väl arrangerat och uppstyrt i år.

BIMMERS OF SWEDEN´s hörna var välbesökt och otroligt många BMW var på plats.

Här är en liten spontanfilm gjord med mobilen från träffen ---> http://www.youtube.com/watch?v=_Hfx4On5 … ature=plcp


Till alla BMW-förare: Nu är det mindre än tre veckor kvar till en av de största BMW-träffarna i europa.
Och den hålls 4 mil från Västerås!!

Läs ALLT här ---> http://www.bimmersofsweden.se

Senast redigerat av Mfive (26 augusti 2012)

CEO @ Bimmers Of Sweden
JHarnborg Pedantisk Perfektionist
26 augusti 2012 · 232 Inlägg

Mfive skrev:
STOR eloge till Griffin, Jocke, Johan mfl. Mycket väl arrangerat och uppstyrt i år.

BIMMERS OF SWEDEN´s hörna var välbesökt och otroligt många BMW var på plats.

Här är en liten spontanfilm gjord med mobilen från träffen ---> http://www.youtube.com/watch?v=_Hfx4On5 … ature=plcp


Till alla BMW-förare: Nu är det mindre än tre veckor kvar till en av de största BMW-träffarna i europa.
Och den hålls 4 mil från Västerås!!

Läs ALLT här ---> http://www.bimmersofsweden.se

Schysst film Arne! Och det där med att jag står på handikapp-plats.. Jag har faktiskt papper på 5% invaliditet efter hojkraschen så jag får TYP stå där wink

BMW/Alpina - Only the best is good enough
Mitsubishi EVO IX "RalliArt" (2006)
Peju94
26 augusti 2012 · 64 Inlägg

Grymt rolig kväll vi hade min flickväns ungar med oss (8 o 4 år) och dom tyckte oxå att det var skit kul! Förutom innan vi åkte så tyckte dom att det var för mycket volvoraggare som bara sprängde däck haha. väldigt lyckad träff!

skön
26 augusti 2012 · 89 Inlägg

Trevlig kväll och mycket fina bilar smile


Dock ett stort minus för den som valde att drifta i en av rondellerna med en svart Ford. Det var RIKTIGT nära att han klippte en passat när han stuntade. Jag har inget emot lek på allmän väg däremot kan man väll utföra sina lekar när det är lite trafik ute så att man bara riskerar sitt eget liv och ingen medtrafikants??

mr-mopar THE MOPAR-PANTHER
26 augusti 2012 · 13 Inlägg

Grymt roligt att träffen blivit så pass stor som den nu är,fina bilar o trevlig sladdruta..

Volvo S80 V8 "Titan Ghost" (2007)
per-ling
26 augusti 2012 · 161 Inlägg

Mkt trevlig träff,Gillas!! smile

Ejan
26 augusti 2012 · 648 Inlägg

Riktigt bra träff

Det blir fler besök helt klart

Mickeeen
26 augusti 2012 · 66 Inlägg

Mycket bra träff som vanligt! big_smile Den enda jag kan tycka man kan "ordna" lite med är att nån av arrangörerna kunde fixa så bränt gummi/däckrester å cord som blir kvar i burn rutan sopas upp elr bort så nästa bil slipper åka över resterna å skada sin bil elr skjuta iväg de i publiken hmm Annars ett stort Well Done både grabbar å polisen! smile

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
daviedork Mmm.... M-power
26 augusti 2012 · 58 Inlägg

Riktigt härlig träff! Andra gången jag var där, och måste säga att Västerås kan leverera! Grymt smile

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
26 augusti 2012 · 1 632 Inlägg

Mickeeen skrev:
Mycket bra träff som vanligt! big_smile Den enda jag kan tycka man kan "ordna" lite med är att nån av arrangörerna kunde fixa så bränt gummi/däckrester å cord som blir kvar i burn rutan sopas upp elr bort så nästa bil slipper åka över resterna å skada sin bil elr skjuta iväg de i publiken hmm Annars ett stort Well Done både grabbar å polisen! smile

Det är inte arrangerat, och ingen som uppmuntrar till körning i rutan. därav är det ingen som plockar bort. Själv hadde jag struntat i att åka i rutan överhuvudtaget då det finns folk utan huvud som står innanför betongblocken.

wadde Tryck och pys-åka
26 augusti 2012 · 884 Inlägg

LuCiiifer skrev:
Själv hadde jag struntat i att åka i rutan överhuvudtaget då det finns folk utan huvud som står innanför betongblocken.

Word. Kollade läget med några snurrvarv men var liksom ingen ide att fortsätta när fyrkrafs behöver mera plats för häng.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang