3377
Sök

Caddy fråga på nytt

54 Inlägg
29 augusti 2012
Trådstartare
Frågade här för ett tag sedan efter bra forum och ställa frågor om en caddy 1A och golf 1A osv där jag kan få svar på lite olika frågor osv då helst på svenska efter som jag dyläkinter och har svårt och gör mig förståd på engelska, jag fick svar och länkar och osv men har skruva bort all tid så jag har inte hunnit sitta vid dum burken nu värkar det som tråden är borta och jag hade inte spara länkarna

Det jag söker mest efter nu till min caddy 1A med en GTI 8vets är var jag hittar en kammrem sats toplocks paking
har bara tre bult på ena sidan back så behöver bytta där med fick även en bra länk till repsats till växellådas föraren på skruvat, men när jag skriver in mitt regnumer där hittar jag den inte neutral

Motorn är bytt till en GTI 8vets så det är inte orgnigal i den har alla samma kammremar om inte var hittar jag segernummer på motorn så jag vet vad jag ska ha för kammrem osv

Tack för svar på för hand och svar på nytt smile

Mod var vänlige och ej ta bort tråden vet ej när jag har tid och sätta mig här på nytt
har semester nu så jag bor i garaget nu,,,, somnade på golvet i går smile
jag kan skriva i tråden när jag har taget del av svaren så ni vet

687 Inlägg
29 augusti 2012
Dom här trådarna eller?
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=253295

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=253210

Ett tips kolla din egna profil och foruminlägg så hittar du dina gamla trådar.

54 Inlägg
30 augusti 2012
Trådstartare
aaa tack hur hitta du dom jag föskte söka men hitta dom inte finns det någon stans en kan trycka och se trådar man har skrivet i eller ??

Forummoderator
10 576 Inlägg
30 augusti 2012
McNolton skrev:
aaa tack hur hitta du dom jag föskte söka men hitta dom inte finns det någon stans en kan trycka och se trådar man har skrivet i eller ??

klicka på ditt namn absoluit längst upp till vänster på garaget.org, du komemr nu till din profil, på vänstersida ca 10cm ner står foruminlägg, klicka där så är du hemma.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök