Bra träff o inte så mkt fylla denna ggn. Verkar som många börjar respektera att man inte BÖRNAR inne på själva parkeringen. MEN till er puckon som kastade glasflaskor på marken bakom min bil........ då jag inte såg vem av er det var så därför gick jag inte fram o plockade upp lite o stoppade ner i dina byxor ditt pucko. Var städade annars blire nog bom på Maxi med om vi alla inte sköter oss, det finns säckar o soptunnor.
Min första MoM i år. Mycket bilar o kolla på o inte så stökigt. Dåck känns det lite för stort vilket gör att allt känns oorganiserat.
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Kanonträff , synd bara att endel folk ska köra så in i helvete på "burnrakan" , en vacker dag kommer nånatt bli överkörd!
Söker bilder/filmer på den svarta skylinen med vita kjolar !
Så du menar att du körde lungt där?
Skillnad är ju om man åker o bromsar påt och sen släpper bromsen innan kröken i slutet av rakan. Det jag menade va dom som ladda fullt halva rakan bort
Kanonträff , synd bara att endel folk ska köra så in i helvete på "burnrakan" , en vacker dag kommer nånatt bli överkörd!
Söker bilder/filmer på den svarta skylinen med vita kjolar !
Så du menar att du körde lungt där?
Skillnad är ju om man åker o bromsar påt och sen släpper bromsen innan kröken i slutet av rakan. Det jag menade va dom som ladda fullt halva rakan bort
det var den första skylinen i mitt liv jag har sett enhjulat