hej alla. jag skulle vilja veta hur man drar igenom högtalarsladdarna igenom kontakt stycket i dörrarna på min volvo s60 kanske någon här som vet? någon som har några bilder kanske ?
jo men jag vet inte vilka det var. då fick jag dra upp alla kablar. men detta funkade fint fint.. siken skillnad på ljud. kör dom näst värsta Hertz 6.5 kit.
jag drog nya kabar. tog väl 2 timmar eller något. lite meck var det igenom kontakterna men det gick efter ett tag , jag fick borra ett litet håll brevid orginal kablarna i kontakten
heheehhe ska du inte vara sån men siken jävla skillnad det blev på ljud och ljud..... men det tar ett tag att dra kabel.. jag har dragit min jävla lågnivå 2 gånger nu och ändå störning. har lagt den på högerida under orginal mattan. jag får nog handla mig en ny kabel utan störning
heheehhe ska du inte vara sån men siken jävla skillnad det blev på ljud och ljud..... men det tar ett tag att dra kabel.. jag har dragit min jävla lågnivå 2 gånger nu och ändå störning. har lagt den på högerida under orginal mattan. jag får nog handla mig en ny kabel utan störning
Du menat skillnad mot orginal högtalare?
Jag har mina 3 Lågnivå på höger sida . inga störningar än så länge.
ja precis skillnad på orginal och hertz kit men vad kör du för lågnivå kabel? mds eller ? jag kör biltema skit och jag vet inte om den är störnings fri kabel......