2884
Sök

angående VADIS (Volvo)

83 Inlägg
1 september 2008
Men jag kan ju inte logga in mig som administrator pga. att jag inte har något lösenord.
Om man öppnar cofiguratorn och sedan höger klickar på den blåaramen så kan man välja att bli administrator, men det behövs ändå ett lösenord för att komma vidare eller har jag missat något.

mvh Mackan

8 883 Inlägg
1 september 2008
wentma skrev:
Men jag kan ju inte logga in mig som administrator pga. att jag inte har något lösenord.
Om man öppnar cofiguratorn och sedan höger klickar på den blåaramen så kan man välja att bli administrator, men det behövs ändå ett lösenord för att komma vidare eller har jag missat något.

mvh Mackan

Fick du inte med lösenord och instruktioner från leverantören?
Ring eller maila till dom så ska du se att det fixar sig.

Fotograf på tierpidag.se

55 Inlägg
1 september 2008
wentma skrev:

mvh Mackan

Om du har laddat ner det borde du väl ha fått med en textfil och där har jag för mig att det ska stå användarnamn och lösen för admin.

//Kalle

RM-operatör
667 Inlägg
2 september 2008
wentma skrev:
Har också fått tag i Vadis men har varken användar Id eller password.
Man skall ju kunna logga in som administrator men då måste man också ha användar Id?

Hur fixar man detta?

Mackan

Du har PM grabben=)

83 Inlägg
5 september 2008
Har nu fått Vadis att fungera, Tack för all hjälp.
En undran bara,  går det att byta språk från engelska till svenska?

Mackan

4 822 Inlägg
5 september 2008
självklart ska man kunna det men du borde fått upp en ruta där du fick välja språk när du installerade det, bara att logga in som admin och sen gå in i "system configuration" för det är där du gör alla inställningar tex vilken katalog den ska gå till när du loggat in, vilken marknad mm

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Sök