Okej, då så har det blivit lite "rostlagning" med hjälp av citronsyra och tapetklister, och ja ska gå igenom lite granna hur de går till.
Blanda Citronsyra och varmt vatten tills att det har en pissgul färg, och tillsätt sedan tapetklister.
Det ska bli ungefär så att du kan ställa penseln i burken, då är det lagom tjockt.
Sen så ska man sätta dit plastfolie på bilen där man har rostangrepp, som man tejpar dit.
sedan så penslar man på lite av "klistret" på rosten, och tejpar för och klämmer ut så mycket som möjligt av luften, för att förhindra att det ska torka.
Låt det sitta tills det ser ok ut.
Det har kapats upp i stötfångarna för dimljusen.
När det va klart så plockades ventilkåpan lös för att den ska lackas.
Den va ju inte så jätte fin som den va, men bättre blev det.
Generatorn demonterade även den, då den inte såg så jätte rolig ut, så det fick bli att polera den, den är inte riktigt klar men en bra bit på väg.
Monterade även min Votex vinge häromdagen, det vart riktigt bra.
I söndags så kollade jag igenom mina kartonger med lampor och dyligt som jag beställde för ett tag sedan, och det vidade sig att dom på Typ-17 hade skickat mig två stycken höger lampor?! så jag skickade iväg ett mail och frågade om de gick o få tag i en ny vänsterlampa, men hela veckan gick och inget svar, men på fredagen kom det ett brev med paket avi och dom hade skickat mig en ny lampa utan problem, bra service!
Monterat och klart!