Min gamla 740 gl gick jättedåligt och feltände och hade sig när jag körde med biltemas tändstift. Blev bra så fort jag bytte till NGK så det kan vara något att tänka på.
Okej, vart dock bättre med dom nya stiften från biltema. Men ska ha de i baktanke
alla vet ju att biltemas saker är sisodär... MEN vissa saker funkar faktist.. tändstiften ser ut o va riktiga skitsaker tycker jag. men har kört med det i några bilar.. o dom har gått bra med dom faktist.. blir ju bättre med ny ist för gamla slutkörda ;D
Köpte nästan alla grejjer av samma kille, Fick med 2 boxar från en tic ev 940 ftt eller om de nu är samma , samt lödde om till gröna volvo spridare vet inte riktigt flödet på dem men med motstånd osv så lirar de klockrent, turn key direkt
Köpte nästan alla grejjer av samma kille, Fick med 2 boxar från en tic ev 940 ftt eller om de nu är samma , samt lödde om till gröna volvo spridare vet inte riktigt flödet på dem men med motstånd osv så lirar de klockrent, turn key direkt
Aa, okej. Ska prova med tic boxar i helgen. Så då får vi se ifall de är det som strular till de
Blir att fixa ny främre packbox på lådan. Var en del olja på lamellen samt i sprängkåpan.. Någon som vet vad de är för packbox som sitter där? Vart lite brått när vi rev ner låda å de så glömde bort å ta med den hem..
Kass bild, olja?
Tryckplattan, såg inte allt så farligt ut Kände lite, å de verkade inte vara nå sprickor samt ojämnheter direkt, såg bättre ut på svänghjulet