2695
Sök

Strul med getech ab

2 656 Inlägg
20 september 2012
Trådstartare
Tjenare jag har beställt mina bromsar från detta företag för nu 3 veckorsen och inte fått mina grejar har hört av mig till dom 2 gånger och dom säger att det ska komma gång på gång men inte sett röken av några varor .... har ni haft samma problem?

498 Inlägg
20 september 2012
Vore tråkigt om dom håller på och strular, har också tänkt att beställa därifrån i framtiden så...
Hoppas det ordnar sig!

2 656 Inlägg
20 september 2012
Trådstartare
Markus1987 skrev:
Vore tråkigt om dom håller på och strular, har också tänkt att beställa därifrån i framtiden så...
Hoppas det ordnar sig!

ja det hoppas jag med ... nu går det inte ens komma åt deras sida

498 Inlägg
20 september 2012
Du menar väl denna firma/hemsida? http://butiken.getech.se/
Den sidan kommer jag in på iallafall...

498 Inlägg
29 september 2012
Hört något än ifrån Getech firman eller???

8 Inlägg
25 februari 2013
Hej; Ledsen att du upplevt det som strul med oss...men den adress som anges i länken är vår gamla webbutik som inte använts på över 8 månader, kundvagn, mm. är spärrat i den...dessutom står det med stora bokstäver tvärs över förstasidan VI HAR BYTT WEBSHOP!
NI HITTAR OSS PÅ WWW.GETECH.SE

Det täcker hela sidans bredd o vi tycker vi varit tydliga där. Vi ligger på lev.tid 3-4 dagar på alla satser utom rena special.
Jag har kollat båd den nya och den gamla webshopen men ingen order där har tagit mer än 1 vecka att expidiera.
Vid frågor tar vi så gärna emot mail eller tel. samtal, oftast kan vi ge bättre besked än andra medlemmar på forumen kan.

MVH
Gerth
Getech

498 Inlägg
26 februari 2013
Inte så längesen man själv beställde ifrån er och allt funkade jättesmidigt!

132 Inlägg
26 februari 2013
beställde själv i går...  får se när sakerna kommer.!

>< Volvo ><

97 Inlägg
26 februari 2013
Jag beställde därifrån för ca. ett halvår sedan om jag inte minns fel, och då var det inte någe strul alls.
Vad jag mins funkade mejlkontakten bra och grejerna kom inom utlovad tid.
Som det verkar än så länge håller delarna bra kvalité också.

2 656 Inlägg
26 februari 2013
Trådstartare
MatteSundstrom skrev:
Jag beställde därifrån för ca. ett halvår sedan om jag inte minns fel, och då var det inte någe strul alls.

jag fick mina prylar och det höll bra

1 436 Inlägg
26 februari 2013
ekelund88 skrev:
MatteSundstrom skrev:

jag fick mina prylar och det höll bra

Gött med lite uppföljning och att det inte bara blir tyst från TS! smile

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Sök