uppdate igen
plocka ner mina addon kjolar från vinden för o fräscha upp dem lite
screen shot softwareden ena va dåligt lackad o hade fått färgavskrap när vi la upp dem på vinden så de var bara o slipa ner o börja om..
image hosting tumblrgrundad för o se vart de behövs lite spackel, fick dock ingen bild på slutliga lackeringen men bra blev de
small screenshot softwarefick paket från vparts också
screenshot windowsinnehöll ledlampor o handtagskåpor
greenshotprovmonterat, passa alldeles utmärkt
image hosting imagevenuegrundade
image hosting flickro så lite röd färg på de
image hosting picasaefter ca 1 timmes torktid så va de dags att montera på dem, drog en rejäl sträng med konstruktionslim på dem så om nån nu vill sno dem så får dem ta i rejält
image upload no adspå plats
how to do a screen shottänkte dra dit mitt sportluftfilter också, bort med luftburken först
capture screensen dit med mitt egengjorda fäste för lmm
screen shot toolo så dit med filtret! e ett K&N filter så ingen biltema skit
free picture uploadtonade även blinkersen
blir såååå mkt snyggare då!
image hosting tinypicsscreenshot on pcbåda på plats
får nog tona strålkastarglasen lite grann också
google image hostingbåda dioderna i ecc panelen va pajj o då sluta värmereglaget fungera :S antingen va de på kallaste eller på varmaste... bytte te två andra dioder som jag hade liggandes o sen funka allt...
how to capture screenlyser fint gör de också
image hosting photobucketeftersom sidokjolarna snart skall på så passade jag på att rostskydda lite i tröskeln, hagmans rostskyddsfärg först o sen hammarlack
picture hostingprovmontera bakkjolen också, funderar på om jag verkligen skall ha den eller om jag ska nöja mig med fram o sidor o bara ha insynsskydd bak..
online photo storagefick bli ett par nya tändstift också på volvo
image upload without registrationpga volvos idiotiska placering av tuta så fick de bli en tillfällig lösning, väl fackmannamässigt utfört givetvis
kände mig som en riktig epa-grabb igen med alla stripes o löst hängande kablar...
screenshot softwarevart träff igår så fick fixa lite tråkig ytrost på skärmarna i fredags, mycket maskering blev de
greenshot downloadlagt på grundfärg
programs to take screenshotssamma sak på andra sidan
take screen shotpå med röd färg!
windows 7 print screenpicture sharedas slutresultat, blev inte 100 men inte rosigt iaf, ska ändå köpa nya skärmar då dessa är kass...
greenshot screen capturetomt vart de här!
image hosting youtubeden här har sett bättre dagar.. den får nog flytta te skroten..
how to capture screenen ny o fräsch sattes dit
e inte lika stor nyansskilnad i verkligheten, huven e enormt skitig o dammig
screenshot captorhar en snowcap på hyllan också, men fästerna e som vanligt trasiga så fick limma dit den istället
screenshot greenpå plats
image hosting sitesallt för denna gång
kanske inte blir så mö uppdates framöver för duetten skall äntligen ner o ska fixas inför försäljning...
Har även börjat titta efter en ny bil, kommer bli en 945 turbo årsmodell 96 eller senare, manuell låda ska de va, under 25k mil o INTE vit
utbudet blir inte så värst stort men väntar på att de perfekta objektet skall dyka upp! kommer då att flytta över en del från denna o antingen sälja eller ha kvar o ha som bus/vinterbil... vi får se vart pengarna räcker, har även fått en lägenhet nu ihop med tjejen så får väll börja spara lite också
kommentera friskt nu! Ha de gött