godkväll! vill först o främst tacka för kommentarerna
![smile](img/smilies/smile.png)
gör de så mkt roligare o fixa med bilen!
dags för uppdajt igen
fått en del gjort denna veckan!
mätaren slog idag om te 42600 mil
börjar snart bli en riktig långmilare
men än tuggar den på!
screenshot on pcrensade gamla 530 toppen från allt som man kan tänkas använda, resten åker på tippen!
image hosting no registerliten regnbild
screenshot toolsva på allum, va lite snabb på o parkera, ibland har man millimetrarna på sin sida...
imaglite felsökning på lambdalampan idag igen, kollade så remmen stog rätt, närmare än såhär kommer man väll inte?
image hosting picasa
screenshot windows 8skruva ur stiften också, ser väll normalt ut? fick leka lite med kameran, rätt bra närbilder blir de!]
bild tagen på ca 10cm avstånd
greenshot downloadbörja riva bagageluckklädseln för o felsöka på vrf bakrutetorkaren inte funka
image upload no compression
image search
screenshot softwareklippte även lite kablar
photo storageav nån skum anledning så jordar mina regskyltslampor tvärtom... så fick koppla om kablarna
screen capture freewarewoala
free image hostingfickäven paket på posten
två h3 led lampor, 11watt
inte illa!
image upload no size limitvisade sig va storlek herrejävlar :o i jämförelse med den andra lampan
free screenshot toolva i stan idag också, dem sålde ut silent coat på cdbilradio, 398 spänn för 20 ark [thum] köpte dem två sista
va även på tageneskroten, fick med mig två bakre torkarmotorer och två antenner
gick på 150 spänn, dem e bra bilgunnar! bollebygd bildemontering ville ha 600 spänn
![yikes](img/smilies/yikes.png)
rena rånet!
software screenshotmonterat dubbla antenner
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
ser grymt ut enligt mig! delade meningar finns, tjejen va inte så nöjd som jag :roll:
picture uploadköpte en grävare i veckan också, eller inte... dränerat huset o så ska han anlägga en ny trädgård, ser ut som hejkomohjälp mig hemma
![tongue](img/smilies/tongue.png)
screen shot windowsfick fila upp hålet i reflektorn lite också så lampan skulle passa..
picture uploadsisådär, den skarpsynte ser även byggherren i egen hög person
![wink](img/smilies/wink.png)
något ihopklämd dock
![wink](img/smilies/wink.png)
screen shot windows 7där va monstret på plats!
image hosting free no registrationva på ullared idag o köpte såklart massa mirakelmedel... vet ej om dem funkar men har man inte provat så får man inget veta
free uploadprova på strålkastarglasen och visst gjorde de skillnad
how to take screenshotsdrog på lite toning också när jag ändå va i farten, blev snyggt! tonat vs otonat
grab screenshotbägge tonat
windows screen capturenär ändå klädseln va borta så passa jag på o börja med dämpningen!insidan först
image hosting tinypicsen ytterplåten
vet inte hur noga de är men försökte täcka så gått de går, dem 40 arken skall räcka te alla dörrar och ev lite te epan också så blir inte 100% täckning, men killen i butiken sa att det ej behövs
screen shot on pcprovspelade lite snabbt efter, enorm skillnad [banana] förut så vibrera hela bakluckan, nu ytterst lite, behagligare ljud i kupen, inget skrammel bakifrån o ljudet när man stänger bakluckan förändrades också! grymt nöjd, väntar på att få dämpa dörrarna imorrn!
bild på hur starkt dem lyser, grymt nöjd
green shotavstängda
upload image online freepåslagna
image hosting without registrationglad midsommar på er
image uploadhoppas uppdaten va sköjj! lägg gärna en kommentar
Ha de gött!!