Planerna för bilen är stance/jdm att blanda väl utvalda delar för att få till det Exakta stuket. När jag köpte bilen såg det ut som att den var tagen direkt ur en fast & furious film och så kan vi ju inte ha det.
Det var exakt de sakerna jag också beställde! riktigt lätt att montera (Iallafall när motorn var ute ) Det kommer bli lite trögt när du parkerar annars märker du det knappt. Ett litet tips är att när du byter till ett inline fuel filter. Om du kör på orginal fuelrail så behöver du en ny banjonippel. typ som den här http://www.ebay.com/itm/Russell-640923- … 1086766422 Eller så går det att byta anslutningen på fuelrailen till en eftermarknads. Jag lyckades dock aldrig få ut min Så blev till att beställa en banjonippel.
Har du några frågor så är det bara att hojta. Din bil blir sjukt grym förövrigt
Jo det var efter att ha kollat in din tråd jag beställde dem jag har aem fuelrail så det ska nog vara lugnt.
schysst, bra att kunna fråga om man får problem på vägen.
Tack, kul att den gillas
0Mazen0 skrev:
Grymt!
Det var exakt de sakerna jag också beställde! riktigt lätt att montera (Iallafall när motorn var ute ) Det kommer bli lite trögt när du parkerar annars märker du det knappt. Ett litet tips är att när du byter till ett inline fuel filter. Om du kör på orginal fuelrail så behöver du en ny banjonippel. typ som den här http://www.ebay.com/itm/Russell-640923- … 1086766422 Eller så går det att byta anslutningen på fuelrailen till en eftermarknads. Jag lyckades dock aldrig få ut min Så blev till att beställa en banjonippel.
Har du några frågor så är det bara att hojta. Din bil blir sjukt grym förövrigt
Har sålt mina blommor så just nu sitter bbsen på men dem kanske också ska säljas för jag har fått nya fälgaplaner
Fick hjälp av Sebastian att dra bort lite kablar/sladdar ur motorutrymmet så nu har man börjat förlänga lite
servon är bortplockad också har inte lagt upp någon riktig bild på det bara!
jag vill ta bort absen och dra om bromsrören också men det får nog vänta tills i vinter då motorn måste ur, man vill ju hinna köra lite med bilen i sommar också