Planerna för bilen är stance/jdm att blanda väl utvalda delar för att få till det Exakta stuket. När jag köpte bilen såg det ut som att den var tagen direkt ur en fast & furious film och så kan vi ju inte ha det.
Vill köra på ett mer raceigt utseende ett tag, först såg planerna lite annorlunda ut tänkte ha watercooled cc10 eller jr12or 16" något bredare i rött och sedan vit text på däcken men planerna ändrades lite Dem är nog lite smala men tänker ha mer däck så blir nog bra ändå Har inte bestämt mig till 100 än men lutar mot 205/45/15 eller 215/45/15, måste mäta lite först
0Mazen0 skrev:
Men vad är detta! Det var ett par smala fälgar XD Kommer sitt riktigt bra, vad blir det för däck?
Jag kan förstå att du vill köra mer race på utseende, tillslut kommer du växa upp som jag och inse att det faktiskt är roligt att kunna använda sin bil! Ser sjukt bra ut! Gillar vad jag ser! Keep up the work!
Jag kan förstå att du vill köra mer race på utseende, tillslut kommer du växa upp som jag och inse att det faktiskt är roligt att kunna använda sin bil! Ser sjukt bra ut! Gillar vad jag ser! Keep up the work!
Härligt med variation tycker jag keep up the awesome work
It's not how you stand by your car!!
it's how you race it!!!
Då förstår jag. Allt för att få det så snyggt som möjligt! Gillar vad jag hör. Blir det Shaved bay för hela slanten? Vad var det jag läste om K20???
Tanken är shaved och tucked så mycket det går men får se hur det slutar Tänkte att man kanske skulle slänga ner en k20 i den när man ändå var igång men priset det skulle gå på var lite väl högt för mig just nu.
Imorgon ska jag få däck hemkörda till min dörr så kommer inom kort få på de "nya" fälgarna Det blev tristar 205/45/16" inga speciella däck men duger för mig för stunden
Nyckelhålet på usa luckan täckte jag igen med en täckbricka från biltema som jag gjorde lite cleanare med svart färg. Det får duga tills jag svettsar igen hålet.
I söndags den 2015/11/08 så åkte vi till hjo för att hämta original vti stolar och inredning förra ägaren kastade inredningen så hittade äntligen en annan, har letat i 4år så finally
Har bara en bild än så länge
Senast redigerat av permobil-91 (11 november 2015)