2521
Sök

Audi A4 -98, Airbaglampan lyser!

1 140 Inlägg
28 september 2012
Trådstartare
Tjenixen!

Airbaglampan har lyst en längre tid på min Audi och jag har nu börjat tröttna på detta så idag åkte jag till en vän och kopplade in bilen till datorn för att se var felet låg.
Datan sa att det var en tändkrans till airbagen som var trasig och det gick inte ta bort felminnet.

Är det något jag kan ordna själv eller måste jag lämna in bilen för att få det fixat?

Tacksam för svar!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

55 Inlägg
28 september 2012
jobbigt går ju ej att besikta med detta heller!men stod det vilket det va som trasig?är det i ratten eller passagerar sidan så kan du ju ta bort airbegen och sätta ett motstånd i kontakten!

1 140 Inlägg
28 september 2012
Trådstartare
Ska inte besiktigas förens april så än så länge är det lungt, tror det var passagerarsidans airbag.

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...

55 Inlägg
28 september 2012
ta bort den då och sätt ett motstånd där istället!

1 140 Inlägg
28 september 2012
Trådstartare
KAn man inte byta tändkransen då?

55 Inlägg
1 oktober 2012
j klart du kan men det e rät dyrt

Sök