kan meddela att idag har jag börjat riva lite i motorn och tvättat men glömde kameran hemma så blir inga bilder idag men på tisdag ska jag nog till garaget igen så då kanske det blir lite bilder och mer rivning
har varit hemma idag och rensat hela blocket så imån blir det nog tvätt nr två och kolla över alla gängor och dylikt och kanske börja putsa på blocket lite ska även inhandla en kolvringskompress och ett honings verktyg
det står väldigt still här just nu känns det som men det är för att jag har lite andra projekt i vägen nu har iaf snyggat till blocket så jag kan måla det snart och även inhandlat färg har oxå beställt insug som kommer ramla in om någon dag nu så väntar på paket från tomten tack så länge
Igår va jag igång med långa beställar fingret och beställde första delen av uppdateringen på looken blir ingen super omvandling men några detaljer som kommer göra stor skillnad men looken och delarna är hemlig tills jag får för stor påtryckning av er läsare ;D
efter en helg med verkstad och öl så har jag fått riktigt mycket gjort lagat färdigt på andra bilar så jag kan fortsätta med mitt egna har målat blocket idag men kommer inga bilder förns jag har snyggat till packningsytor etc men tror den motorn kan bli grymt snygg Stay tuned!