Svarta fälgar är ju skittråkigt. Hellre att du lackar dom mörkgrå metallic.. men absolut inte svart. Bilen får ju inga detaljer. Och fälgar är väl till för att synas?
Svarta fälgar är ju skittråkigt. Hellre att du lackar dom mörkgrå metallic.. men absolut inte svart. Bilen får ju inga detaljer. Och fälgar är väl till för att synas?
Alla har sin egen smak Men du kanske har en poäng! Men mörka fälgar vill jag i alla fall ha !
för ett par veckor sen hade jag bokat tid för 4hjulsinställning, men fick då inte göra det på grund av att jag hade glapp i framvagnen...
när jag kör över 90-120 så skakar det som fan.. pallade upp bilen och kollade efter glapp, när man vrider på ratten vänster till höger små snabba rörelser så låter det ifrån styrväxeln, men det låter mer på högra sidan där jag small när jag krockade för ett tag sen, möjligt att det bara är spindellederna men på bilden är själva kulleden och undrar om det kan vara den?.. eller om det bara är spindellederna.. vart tror ni glappet kan sitta eller vad man ska byta ut?