Här vart det dött ett tag, blir en skriftlig update å blir bilder på söndag kanske, är sådär lagom trött efter denna veckan med BARA däckbyten på praktiken
Hade hobbykväll igår så bytte expansionskärl, på med sommarhjulen, bytte ett kylvätskerör, bytte olja + filter (VW filter, inte Biltema, å så blev det Castrol olja). Inhandlade idag två nya spindelleder så det blir att byta dom eventuellt på söndag, då byts även drivknutsdamasken..hmm...ja bilen är lägre nu och det är gryyymt och så har jag pytte lite stretch på mina nya sommarhjul för de är 155/65-14, däcken innan var 185/65-14!!
Det sitter också snobbringar på alla hjulen nu, tycker själv det ser nice ut, fick 4 stycken av en på praktiken, så ska slipa ner å måla i nån rolig färg!
Det är väl det jag hunnit med, har dock suttit ett mål, det är att bilen ska vara helt klar inför BugRun 2014, det är långt kvar dit men det är ju trotsallt ett långtidsprojekt!
Ingen som vet någon bra firma i Gbg som lagar rost?

Finns en hel del nämligen och ja, jag orkar inte laga den mängden rost...
Blir att ombesiktiga innan slutet av månaden, så får hoppas att det går bra, så rullar den ett år till! Allt för stunden iaf!