Halloj, har snurrat runt på nätet och olika forum ett tag nu, blir helt snurrig!
Jag har införskaffat mig en skoda octavia RS -03. Fjädringen är rätt slut, och den ser nästan ut att vara höjd i bak, så jag tänkte därför beställa hem sänkningssats eller fjädring till bilen.
Men vart jag än kollar så säger alla olika, och det är antingen att technix och vmaxx eller vad dem nu hette suger, eller är asbra och prisvärda, för dem är ju rätt billiga. Får man överhuvudtaget något vettigt för mellan 3-4 tusen riksdaler? För mig gör det absolut inget om det är skumpigt, jag gillar när man känner minsta lilla ojämnhet i backen när jag kör.
Och jag kör inte på bana, och har heller inga tankar på att köra bana så det känns inte som att jag behöver något värsting-kit. Jag vill köra lågt på sommarn, men behöver kunna ta mig fram på vintern. Golfen jag hade den plogade på vintrarna, där var det kapade fjädrar. haha
Men men, hur är hållbarheten? Och hur gör jag på bästa sätt för att förhindra att inte gängorna sätter sig vintertid etc.
är galet trött, känner att inget utav det jag skrev precis blev rätt .. men någon kanske kan hjälpa mig ändå?
Ps, sitter du på något kul till en rs kombi -03 så hojta
ds
tack för din tid