Hej jag har kommit fram till att 2 st 15" inte får platts så det får nog bli 1 st orion hcca eller en soundstream xxx eller 2 st 12" basar. Vilken bas ger mest tryck med 5000w eller 3500w ?
Har du någonsin byggt ett bygge? Verkar som du frågar om ny utrustning varannan dag..
Japp det har jag men inte på så häg nivå, Ja jag kanske byter grejer ofta Och om man undrar något så är ju det ett forum man ska fråga sånt eller hur ? Så med sånna som dig blir det ju inte bättre
Med andra ord så rekomenderar du en bas som du aldrig har hört .....
Händer tyvärr ganska ofta och visar på grov oseriositet om du frågar mig.
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
är väl bättre du berättar hur mycket cash du har .. å jag har ägt en dc audio level 4 xl .. 30kilo bas det den bara skratta åt mitt dd m3 steg i 0.5ohm basa kan den så de blir över ..men sen va det inte så mycke mera tycker jag .. lådan ja körde va på 4 cubes ...det var vad rusty,, ägarn av dc rekommendera .. sen berätta ja va ja skulle stämma av den i ca 38hz ... då sa rusty so high
Senast redigerat av racer-putte (7 oktober 2012)
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
är väl bättre du berättar hur mycket cash du har .. å jag har ägt en dc audio level 4 xl .. 30kilo bas det den bara skratta åt mitt dd m3 steg i 0.5ohm basa kan den så de blir över ..men sen va det inte så mycke mera tycker jag .. lådan ja körde va på 4 cubes ...det var vad rusty,, ägarn av dc rekommendera .. sen berätta ja va ja skulle stämma av den i ca 38hz ... då sa rusty so high
Jo över havet verkar det vara väldigt populärt att stämma av 33 och lägre!
Du har en länk till ett företag som säljer just DC (eller snart säljer DC), vilket jag tolkar som att du har någon form av koppling till det företaget. Att då på ett forum rekomendera en bas av det märket utan att du har någon erfarenhet av den, tja i mina ögon så ser det lite konstigt ut.
Jag är källkritisk till det mesta här i livet men det betyder inte att jag är allvetande.
Man kan väl ha erfarenhet av något även fast det är nytt på marknaden? T.ex. Racer-putte har ju provat en DC bas som han själv skrev nyss, trots att dom inte finns här på marknaden ännu.
Tror det är bättre att börja med att fråga: Vilket/vilka slutsteg är det vi pratar om?
Samt: Vad får basen/basarna kosta?
Mvh Mattias
Jag har ett impact 5000.1d bas/basar kommer jag försöka köpa begangnad, men jag hade tänkt att lägga ut 2000-7000kr på begangnade basar och då får man ganska bra saker