Någon som har provat bränslepumpar ifrån kl t.ex som är kopior? Man hör delade meningar om saken.. E85 vet jag att dom inte ska tåla men om man kör på vpower och siktar på ca 400hk i maskinen. Funkar dom vettigt då? Litar inte på siffrorna dock vad dom flödar, men det är ju bättre än orginal.
DOM SOM EJ PROVAT BEHÖVER INTE SVARA PÅ SINA ÅSIKTER.
Köpte först en "044" ifrån KL, den höll ungefär 300 mil någonting. Sen började den gå saktare å saktare, så pass fort att jag inte ens kom hem . (tyckte iofs att den var högljudd redan från början, men då hade jag inget att jämföra med och trodde det skulle låta så) ... Nu testar jag istället en kopia ifrån Mr-tuning, och den är mycket tystare. Har änsålänge fungerat i ungefär 100 mil.
Kollar på kinesiska E-bay nu och dessa pumpar ligger runt 30 USD (utan frakt). Köper man fem pumpar kan man få dem ända hem till dörren med DHL för 230 USD totalt. 310 spänn per pump med andra ord. "Bosch" 968-spridarna ligger runt 20-22 USD. Billigaste jag hittar med DHL-frakt fram till dörren är ett 20-pack. Då landar varje spridare på strax under 18 USD. Ungefär 120 spänn...