2253
Sök

svenska återförsäljare av amerikanska bildelar?

657 Inlägg
4 oktober 2006
Trådstartare
Jepp, behöver tipps om vilk svenska återförsäljare vi har för delar till amerikanska bilar/pickup:er t.ex headers, custom-delar, mm... Helst med hemsida och webshop, dock inget krav

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

945 Inlägg
4 oktober 2006
Norrlandscustum?

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 oktober 2006
www.hansenracing.se  har en hel del.. kolla där

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Mattel
6 oktober 2006
Hej!

Jag söker oxå handlare eller webbsidor där man kan hitta sköna grejer till Dodge Magnum, någon som vet?

1 277 Inlägg
6 oktober 2006
lite dåligt med saker till PT cruiser....nån som känner till nån bra sida kan messa mig privat istället för att kladda ner detta forum..smile

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
7 oktober 2006

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

657 Inlägg
11 oktober 2006
Trådstartare
Xoff skrev:
http://www.nakab.se/

Öhh... de har väll inget till cheva...

Chef
379 Inlägg
11 oktober 2006
Sen har du även Proparts, Persåkers även MP Performance kan ha, han tar om inte annat hem från blandannat Summit.....

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille

Moderator+
1 081 Inlägg
11 oktober 2006
Varför inte handla från USA? Nog för att du kan åka på tull och moms och lite mer frakt men enligt vad läst lönar det sig RIKTIGT mycket iaf. Summit racing verkar ju vara ett populärt ställe bland dom som åker jänkare och vill shoppa från USA smile

Mvh

Vem jag?

657 Inlägg
20 oktober 2006
Trådstartare
Redbull skrev:
Varför inte handla från USA? Nog för att du kan åka på tull och moms och lite mer frakt men enligt vad läst lönar det sig RIKTIGT mycket iaf. Summit racing verkar ju vara ett populärt ställe bland dom som åker jänkare och vill shoppa från USA smile

Mvh

Har hittat det stället nu och lagt in en order på lite roliga grejer smile

Sök